کد خبر : 1802321 | 14 دی 1400 ساعت 17:10 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش دوناروما به شایعه اختلاف با کیلور ناواس

جان لوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی پاری‌سن ژرمن، به شایعه اختلافش با کیلور ناواس واکنش نشان داد.

واکنش دوناروما به شایعه اختلاف با کیلور ناواس

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان اخیر و بعد از اتمام قرارداد جان‌لوئیجی دوناروما با میلان بود که این دروازه‌بان ملی‌پوش ایتالیایی از روسونری جدا شد و به شکل آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. این اتفاق در حالی رخ داد که دوناروما در رقابت‌های یورو نیز نمایش‌های بسیار درخشانی داشت و نهایتاً به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

 

عملکرد درخشان دوناروما در یورو این باور را به وجود آورد که او دروازه‌بان اصلی پاری سن ژرمن در فصل 22-2021 خواهد بود اما تا به اینجا چنین شرایطی رقم نخورده است. دوناروما تا کنون 11 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده و اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در ماه سپتامبر برابر منچسترسیتی انجام داد.
این در حالی است که کیلور ناواس 16 بازی انجام داده است؛ 11 بازی در لیگ یک و 3 بازی در لیگ قهرمانان.

 

 

1664058

 

 

از طرفی اخیراً رسانه‌های فرانسوی از جمله اکیپ گزارش دادند که رقابت بین کیلور ناواس و دوناروما باعث ایجاد تنش در رختکن پاری‌سن‌ژرمن شده و رابطه بین این دو دروازه بان نیز اصلا خوب نیست؛ موضوعی که حالا دروازه بان ایتالیایی در جدیدترین مصاحبه خود به آن واکنش نشان داده و می‌گوید: "رقابت عادی است و کیلور دوست من است. اینجا در پاریس، فشار بیشتری نسبت به میلان وجود دارد و من در باشگاهی هستم که می خواهد همه چیز را ببرد. این تازه شروع کار است. جاه طلبی های من تغییر نمی کند؛ برد، برد و برد."

دیدگاه‌ها