کد خبر : 1802490 | 15 دی 1400 ساعت 15:27 | 11.4K بازدید | 9 دیدگاه

نوشی صوفیانی: مقابل استقلال برای برد خواهیم آمد

دروازه‌بان مس رفسنجان از انگیزه‌های تیمش برای جدال با استقلال خبر می‌دهد.

نوشی صوفیانی: مقابل استقلال برای برد خواهیم آمد

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان بعد از روند موفقی که در این فصل طی کرده، اکنون در جدالی حساس باید برابر استقلال قرار گیرد. جایی که مسلما عیار شاگردان محمد ربیعی برای ادامه فصل تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

 

داوود نوشی صوفیانی، دروازه بان مس رفسنجان درباره شرایط تیمش صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: تیم ما بازی زیبا و عملکرد بسیار خوبی را مقابل تیم خوب و ریشه دار صنعت نفت آبادان به نمایش گذاشت. خدا را شکر به این پیروزی و کسب 3 امتیاز شیرین دست پیدا کردیم.

 

او در واکنش به عملکردش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: در پیروزی یک تیم و همینطور موفقیت در عدم دریافت گل همه‌ی بازیکنان تیم دخیل هستند. فوروارد تا دروازه‌بان همه کارشان را به نحو احسنت انجام می‌دهند تا یک تیم به پیروزی و موفقیت دست پیدا می‌کند  و فوتبال یک ورزش تیمی است. خدا را شاکرم که دروازه‌ام باز نشد و توانستیم با یک پیروزی پر گل دل هواداران خوب و محترم مس رفسنجان را شاد کنیم.

 

گلر مس رفسنجان درباره عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر می‌گوید: تیم ما فقط مقابل نساجی باخت و واقعا مستحق پیروزی بودیم. فکر می‌کنم در بازی مقابل نساجی به دلیل عدم استراحت کافی و فشردگی بازی قبل‌مان مقابل تراکتور تبریز و 120 دقیقه بازی کردیم و بدون استراحت وارد بازی بعد شدیم. به دلیل عدم ریکاوری خوب باعث شد نتیجه خوبی نگیریم.

 

 نوشی صوفیانی درباره بازی مقابل استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی‌است. نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌اند. ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار داریم. فکر می‌‌کنم بازی جذابی شود و امیدوارم تیمی که شایسته تر است در زمین پیروز میدان شود. ما به امید پیروزی و کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

 او در ادامه صحبت‌هایش درخصوص عملکرد مس در دومین سال حضورش در لیگ برتر گفت: تیمی که در سال اول جایگاه هشتم را کسب کرده خب کار بزرگ و اتفاق بزرگی را رقم زده و در دومین سال حضور در لیگ برتر هم مشاهده می‌کنید که در حال حاضر هم در جایگاه چهارم ایستاده. با کمک کادر فنی، مربیان، بازیکنان و کلیه عوامل تیم انشالله به رتبه درخور و در شان تیم خوب مس رفسنجان خواهیم ایستاد. از زحمات مربی خوبمان آقای محمد ربیعی و همچنین از مدیریت خوب و کادر فنی مان هم تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها