کد خبر : 1802498 | 15 دی 1400 ساعت 16:08 | 10.8K بازدید | 3 دیدگاه

رد مالکیت استادیوم اختصاصی توسط چمران

کاظمی و امام‌رضا(ع) فقط در اختیار سرخابی‌ها است

رئیس شورای شهر تهران می‌گوید پرسپولیس مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار ندارد.

کاظمی و امام‌رضا(ع) فقط در اختیار سرخابی‌ها است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی چمران که برای تماشای مسابقه نمادین منتخب تیم ملی 98 و منتخب سرخابی‌ها به ورزشگاه آزادی رفته بود، درباره این مسابقه که به مناسبت گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت:‌ هم ورزشگاه خوب است و هم آزادی؛ ما هم به ورزشگاه آزادی آمدیم!


او ادامه داد: بازی خاصی بود. هم پیشکسوتان و قهرمانان ما در این مسابقه حضور داشتند و هم اینکه بازی به یاد شهید سلیمانی برگزار می‌شود. حضور در چنین شرایطی یک ارزش است و دوست دارم در خدمت ورزشکاران باشم. باید یاد سردار دل‌ها را زنده نگه داریم تا او ان‌شاءالله در آخرت هم شفیع ما باشد.


رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که وضعیت استقلال و پرسپولیس به عنوان دو باشگاه بزرگ ایران را دنبال می‌کند یا خیر ، تاکید کرد:‌هر وقت برسم، بازی‌های دو تیم را می‌بینم. آنها از لحاظ کارهای خودشان و برنامه‌هایی که برای آنها ایجاد شد، مشکل دارند و ان‌شاءالله مشکلات دو باشگاه حل شود. سرخابی‌ها باشگاه‌های مهم کشور و تهران هستند و باید از آنها حمایت شود.


چمران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا سند ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا(ع) به نام پرسپولیس و استقلال خورده، تاکید کرد: این ورزشگاه‌ها در اختیار پرسپولیس و استقلال هستند و آنها مالک این ورزشگاه نیستند. این ورزشگاه‌ها مانند اموال دولتی هستند و شهرداری تهران نمی‌تواند آنها را واگذار کند، اما فعلا در اختیار پرسپولیس و استقلال هستند و از آنها استفاده می‌کنند.


وی درباره احتمال کمک به سرخابی ها گفت: دعا کنید شهرداری خودش بودجه داشته باشد؛ اگر بودجه اضافه باشد حتما از پرسپولیس و استقلال هم حمایت می‌کنیم.


چمران درباره اینکه با ورود تماشاگران به ورزشگاه ها برای حمل و نقل هواداران چه تدبیری خواهند داشت، افزود: همیشه اتوبوس های شرکت واحد در اختیار بوده است. آسیب هایی هم در زمانی می‌دید خوشبختانه دیگر این اتفاق نمی‌افتد. الان هم در خدمت فوتبالدوستان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها