کد خبر : 1802514 | 15 دی 1400 ساعت 16:39 | 15.1K بازدید | 15 دیدگاه

بیگ‌ زاده: سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

هاشم بیگ زاده با انتقاد از عملکرد استقلال، شانس سپاهان را برای قهرمانی لیگ بیست و یکم بیشتر دانست.

بیگ‌ زاده: سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیگ زاده پس از دیدار نمادین تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی ها به مناسبت گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی در خصوص این بازی گفت: نتیجه این بازی مهم نیست؛ مهم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی بود و خوشحالم که یک سهم کوچک در این گرامیداشت داشتم و خیلی خوشحالم که در این بازی شرکت کردم.

 

او درباره به حس و حال بازی مجدد در استادیوم آزادی بیان کرد: بعد از مدتها بازی کردیم و واقعا استادیوم بدون هواداران روح ندارد و این را ما می‌دانستیم و دوباره هم تجربه کردیم و خدا را شکر توانستیم بعد از مدتها دوباره بزرگان فوتبال را ببینیم؛ آقای علی پروین، آقای مهدی مناجاتی، آقای خداداد عزیزی و خیلی از بچه های دیگر.

مدافع سابق تیم استقلال درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: من هفته پیش مصاحبه کردم و گفتم استقلال با این وضعیت به مشکل می‌خورد که هواداران خیلی از این صحبت ها خوششان نیامد ولی من واقعیت را گفتم و دیدیم که در بازی با آلومینیوم این اتفاق افتاد‌. دوست نداریم استقلال نتیجه نگیرد و قصدمان این نیست. قصدمان این است که فوتبالی بازی کنند که هواداران لذت ببرند.

بیگ زاده با انتقاد از عملکرد استقلال مقابل آلومینیوم ادامه داد: استقلال وقتی بازی با آلومینیوم اراک را ۱-۰ جلو افتاد می‌توانست احتیاط را کنار بگذارد و فوتبال خودش را بازی کند. مثل بازی های قبل که دنبال گل های بیشتر بود هجومی تر بازی کند ولی عقب نشست و تیم را تدافعی کرد و سعی کرد در دو سوم میانی بازی را حفظ کند تا بازی را ببرد که فکر می‌کنم این حفظ کردنشان هم خوب نبود و کمااینکه دیدید دقیقه ۹۰ گل خوردند و نتوانستند سه امتیاز را بگیرند.

 

او ادامه داد: استقلال از لحاظ مهره جزو سه تیم برتر ایران است و مهره های خوبی دارد فقط باید بتواند از این مهره ها به نحو احسن استفاده کند. در پست هافبک خیلی پرتعداد هستند اما در حمله کم تعداد هستند و این بخاطر سیستمی است که بازی می‌کنند. دوست نداریم اینجا تیم استقلال را آنالیز کنیم و امیدوارم روند بازی آنها طوری باشد که من پیشکسوت یا هوادارانی که بازی را می‌بینند لذت ببرند.

 

بازیکن سابق سپاهان در پایان شانس این تیم را برای قهرمانی بیشتر دانست و گفت: سپاهان هم تیم بزرگ و قابل احترامی است کمااینکه می‌بینید پارسال و امسال جزو سه تیم مدعی بوده و نفراتش را حفظ کرده و چند یار خوب هم اضافه کرده است. فکر می‌کنم سپاهان نسبت به استقلال و پرسپولیس شانس خیلی بیشتری برای قهرمانی داشته باشد چون ثبات ییشتری داشته است. درست است که چند هفته نتیجه نگرفت ولی روند و یکنواختی که دارد خیلی می‌تواند به ادامه روند بازی ها کمک کند.

دیدگاه‌ها