کد خبر : 1802556 | 15 دی 1400 ساعت 21:47 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: شروع سال با چنین دیداری خوب است

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم تاکید کرد تیمش برای دیدار مقابل میلان انگیزه بالایی خواهد داشت.

مورینیو: شروع سال با چنین دیداری خوب است

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی فردا و در دیداری دشوار در روزهای ابتدایی سال جدید به مصاف میلان رفته و مهمان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا خواهند بود. ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه رم در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدار در مورد احتمال خرید آینسلی مایتلند نایلس از آرسنال صحبت کرده و به تشریح شرایط رم در بازار زمستانی پرداخت.

 

ژوزه مورینیو گفت: "بعد از یک وقفه سال جدید، شروع دوباره با این چنین دیداری همیشه خوب است، زیرا یافتن انگیزه و میل به کسب پیروزی در این تیم کار سختی نیست و فقط حضور در جوزپه مه آتزا از این نظر کافی خواهد بود. فردا چگونه بازی می کنیم؟ سوال خوبی است، اما می ترسم پاسخ بدی بدهم. مطمئن هستم که استفانو پیولی بسیار علاقمند خواهد بود که صحبت های من را در مورد نحوه سبک بازی رم در این مسابقه بشنود.

 

1671202

 

احتمال جذب آینسلی مایتلند نایلس از آرسنال؟ من احساس خوبی ندارم که در مورد او صحبت کنم، زیرا هیچ کس به طور رسمی به من نگفته که مایتلند بازیکن ما است. زمانی که من در چلسی و تاتنهام بودم، او در آرسنال در حال رشد کردن بود، بنابراین من مایتلند نایلس را به خوبی می شناسم.

 

همه شرایط ما در بازار نقل و انتقالات را می‌دانند و ما نمی‌توانیم مانند آتالانتا و فیورنتینا در ژانویه خرج کنیم، بنابراین باید به دنبال یک یا دو بازیکن قرضی باشیم تا تعادل در تیم را افزایش دهیم. گر بتوانیم در هفته اول یا بیشتر از ژانویه خرید جدیدی داشته باشیم، بدیهی است که این احتمال وجود دارد که در ادامه این ماه نیز این اتفاق تکرار شود."

دیدگاه‌ها