کد خبر : 1802645 | 16 دی 1400 ساعت 15:10 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

حسینی: بازی با گل‌گهر سخت است اما بازنده نیستیم

مدافع هوادار ابراز امیدواری می‌کند که روند نتیجه‌گیری تیمش ادامه یابد و آنها نیم فصل را با جایگاه مناسبی به پایان برسانند.

حسینی: بازی با گل‌گهر سخت است اما بازنده نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد حسینی مدافع تیم هوادار در خصوص دو تساوی بدون گل تیمش گفت: تیم ما مانند همه‌ی بازی ها خیلی خوب ظاهر شد و با بدشانسی فکر کنم نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. در این بازی هم 3 موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم. توپ‌های‌مان گل نمی‌شود وگرنه جایگاه بهتری داشتیم. اما خدا را شکر که تیم‌مان گل نمی‌‌خورد و این عملکرد خیلی خوبی است.

 

وی ادامه داد: بازی مقابل فجر سپاسی اصلا جالب نبود. هر دوتیم به دنبال اتفاقات فوتبالی بودند. در بازی با تیم خوب نساجی باید بگویم روز خوش شانسی نساجی بوده و قسر در رفتند. ما موقعیت‌های خوبی را با بدشانسی گل نکردیم که یکی از مهمترین آنها ضربه محمد جواد بود که به تیرک خورد و یک موقعیت خوب هم که محمد قاضی با خوش شانسی حریف از دست داد. مطمئنم این صفر بر صفرها به زودی به پایان می‌رسد و تیم به جایگاه اصلی‌اش می‌رسد.

 

مدافع هوادار ابراز امیدواری می‌کند در ادامه روند نتیجه‌گیری بتوانند طی دیدارهای باقیمانده نیم فصل جایگاه مناسبی کسب کنند: با توجه به نزدیک شدن به نیم فصل باید بگویم تیم دارد بر روی روال خوبی می‌افتد و شخصیت خوب و منسجم تیمی‌اش را پیدا کرده است. فکر می‌کنم با روندی که ما طی می‌کنیم در نیم فصل دوم حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

 

حسینی درباره بازی بعد تیمش با گل گهر سیرجان گفت: ما بازی سختی مقابل گل گهر خواهیم داشت. بالاخره تیم خوب، مربی بزرگ و همچنین بازیکنان خوبی دارد اما با تمام توان می‌جنگیم تا مقابل تیم باکیفیت و پر مهره گل گهر با نتیجه و دست پر بازگردیم. در حال حاضر تمام تیم های لیگ به ما احترام می‌گذارند و این موضوع باعث شده مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نباشیم.

 

مدافع هوادار با رضایت بابت کلین شیت‌های تیمش گفت: بارها گفته‌‌ام تیم گل نخورد نشانه قدرت و عملکرد خیلی خوب تیم است. شخصا بابت بسته ماندن دروازه‌مان خوشحالم. زمانی که فوتبال را به صورت حرفه‌ای دنبال کردم وقتی در تیمی که بازی می‌کنم میبینم دروازه‌مان باز نمی‌شود برایم خوشحال کننده است. جای خوشحالی دارد که درباره تیم ما می‌گویند هوادار نه گل می‌خورد و نه می‌بازد.

دیدگاه‌ها