کد خبر : 1802653 | 16 دی 1400 ساعت 15:56 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

فروزان- عنایتی؛ از هم‌بازی بودن تا تقابل (عکس)

گل گهر سیرجان این هفته در دیدار برابر هوادار قرار خواهد گرفت که تقابلی جالب برای محسن فروزان محسوب می‌شود.

فروزان- عنایتی؛ از هم‌بازی بودن تا تقابل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر قلعه نویی که بعد از کسر امتیاز از این تیم، همچنان امیدوار به تغییر نتیجه از سوی کمیته استیناف هستند،  این هفته برابر هوادار تهران قرار خواهند گرفت.

 

دیداری که برای محسن فروزان و رضا عنایتی یادآور خاطرات دنبال بازی است. مهاجم گلزن اسبق فوتبال ایران که اکنون در دوران مربیگری در تیم هوادار با صعود به لیگ برتر به دنبال دستیابی به نتایج موفق برابر رقبا است، در تیم‌های صبای قم، استقلال و سیاه جامگان با گلر کنونی گل گهر سیرجان همبازی بوده است.

 

1680321

 

فروزان که بعد از درخشش در فصل گذشته در ترکیب فولاد خوزستان در این فصل بار دیگر موردتوجه امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان قرار گرفته، توانسته تا به این هفته 4 کلین شیت طی هشت حضور در ترکیب این تیم شده است، اکنون در تقابل با همبازی اسبق خود امیدوار است بار دیگر دروازه‌اش را حفظ کرده و بتواند شرایط خوبی برای تیمش در مسیر کسب نتیجه و بازگشت به جمع مدعیان شکل دهد. فروزان در بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان نیز دروازه‌اش را بسته نگه داشته و باید دید برابر هوادار قادر به تکرار این اتفاق خواهد بود یا خیر.

 

رضا عنایتی که تیمش بعد از ناکامی‌های ابتدای فصل اکنون در مسیر نتیجه گیری قرار گرفته، طی دو بازی اخیر تیمش در گلزنی ناکام مانده است. اتفاقی که برای قاتل دروازه‌‌ها در دوران بازیگری چندان خوشایند نیست و برترین گلزن ادوار لیگ برتر امیدوار است این طلسم تیمش برابر گل گهر شکسته شود و البته مانع بزرگی به نام محسن فروزان را برابر خود و تیمش می‌بیند.

دیدگاه‌ها