کد خبر : 1802690 | 16 دی 1400 ساعت 17:38 | 50.8K بازدید | 38 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها تیم سابق‌شان را نمی‌شناسند!

چند بازیکن و کادرفنی پرسپولیس در شرایطی کاملا متفاوت با شهرخودرو، تیم سابق‌شان دیدار می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بیشترین فاصله در لیگ رقابتی امسال میان تیم‌های 15 و 16 جدول رده‌بندی شکل گرفته است. جایی که شهرخودرو با مشکلاتی که از پیش از شروع فصل به همراه خود به لیگ آورد در سیزده هفته تنها سه امتیاز کسب کرده و با فاصله هشت امتیاز نسبت به تیم پانزدهم در قعر جدول جای گرفته است.

بسیاری شهرخودرو را با وضعیتی که دارد در فاصله هفده هفته تا پایان سقوط کرده می‌دانند و این تیم پس از شکست به سپاهان حالا باید مقابل پرسپولیس، دیگر مدعی لیگ امسال صف آرایی کند. کنایه آمیز است که این تیم فاصله آسیایی بودن تا گزینه اصلی سقوط شدن را در کمتر از دو سال طی کرده است.

 

1680372

 

 

شاکله اصلی کادرفنی سرخپوشان یعنی یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری و داوود فنایی پیش‌تر در این تیم مشهدی کار می‌کردند و روزهای خوبی با این تیم داشتند. همچنین پس از پیوستن یحیی به سرخپوشان در سه پنجره متوالی نقل و انتقالاتی به ترتیب میلاد سرلک، فرشاد فرجی و علی نعمتی پرسپولیسی شدند و حالا شاید در شرایطی که تیم سابق‌شان بحران‌زده به حساب می‌آید مقابل آنها بازی کنند‌. تیمی که دیگر اثری از طراوات سابق در آن دیده نمی‌شود.

البته قطعا پرسپولیسی‌ها به این موضوع واقف هستند که نباید در حین بازی به جایگاه و وضعیت این تیم توجه کرد و از پیش برنده دانستن خود حتی می‌تواند منجر به از دست رفتن امتیازات این بازی شود چرا که شهرخودرویی‌ها در خانه بازی می‌کنند و انگیزه و انرژی مضاعفی مقابل مدافع عنوان قهرمانی خواهند داشت.

 

 

1680373

 

در روزهایی که مشاجره بر سر مبلغ رضایت‌نامه یحیی و جریمه دیرکرد آن میان مدیران دو باشگاه بالا گرفته، مصاف دو تیمی که برای هدف‌هایی کاملا متفاوت در زمین می‌جنگند می‌تواند جذاب باشد. البته نباید فراموش کرد فاصله بسیار زیادی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر وجود دارد و شاید در ادامه فصل شمایل تنها نماینده خراسان را دور از سقوط دیده شود.

 

1680374

دیدگاه‌ها