کد خبر : 1802783 | 17 دی 1400 ساعت 14:10 | 10.4K بازدید | 4 دیدگاه

نه داور و نه VAR؛ پنالتی یوونتوس دیده نشد(عکس)

اکثر رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که یک پنالتی یوونتوس مقابل ناپولی دیده نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم یوونتوس و ناپولی شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. اما بر اساس گفته بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی یک پنالتی یوونتوس مقابل ناپولی دیده نشده است؛ جایی که ضربه خوان کوادرادو به دست ستاره بلژیکی ناپولی یعنی دریس مرتنز برخورد کرد اما داور خطای تشخیص نداد.

 

قابل توجه در رابطه با این صحنه این که VAR نیز به آن ورود نکرد. همچنین خود بازیکنان یوونتوس نیز اعتراض خاصی نشان دادند اما همانطور که گفته شد اکثر رسانه‌های ایتالیایی تایید کرده اند که برخورد توپ به دست مرتنز یک خطای واضح بوده و باید برای بیانکونری اعلام پنالتی می‌شد.

 

در همین راستا سه نشریه معتبر ایتالیایی یعنی گاتزتا دلو اسپورت، کوریره دلو اسپورت و توتو اسپورت مدعی شده اند که پنالتی واضح برای یوونتوس گرفته نشده است. با این حال، چیرو فرارا، کارشناس DAZN، مدافع سابق ناپولی و یوونتوس، این اتفاق را از منظر یک بازیکن توضیح داد و گفت که مرتنز دست خود را به سمت توپ حرکت نداد. با این حال هر طور که بود این خطا پنالتی تشخیص داده نشد تا یوونتوس نتواند قبل از پایان نیمه اول کار را به تساوی بکشاند.

 

 

1680487

دیدگاه‌ها