کد خبر : 1802894 | 17 دی 1400 ساعت 22:40 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی: برای هدایت تیمم باید از عصا کمک بگیرم!

عنایتی می‌گوید با توجه به مصدومیت شدیدی که برایش پیش آمده باید با عصا در سیرجان لب خط بایستد و شاگردانش را هدایت کند.

عنایتی: برای هدایت تیمم باید از عصا کمک بگیرم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی سرمربی هوادار که با شرایطی ویژه به دلیل پارگی رباط صلیبی‌اش به سیرجان سفر کرده کار سختی برای هدایت تیمش مقابل گل‌گهر خواهد داشت. عنایتی ابتدا در مورد مصدومیتی که گریبان‌گیر خودش شده گفت: درباره مصدومیت، به هر حال دنیای ورزش است و خداراشکر در ورزش حرفه‌ای اتفاقی برای من نیفتاد ولی در یک بازی دوستانه متاسفانه تکلی زدم که پای من دچار مصدومیت شد و فکر می‌کنم رباط و مینیسک همگی پاره شدند اما باید دید که در MRI بعدی چه اتفاقی می‌افتد. در MRI اول شرایط خوب نبود اما باید با دکتر هماهنگ کنم و چند روز دیگر دوباره MRI بگیرم تا ببینم شدتش تا چه حدی است و آیا احتیاج به عمل دارد یا نه. به هر حال این طبیعت فوتبال است. امیدوارم همگی سالم باشند. 

 

او در خصوص اینکه در بازی با گل گهر برای ایستادن در لب خط مشکلی خواهد داشت توضیح داد: سعی می‌کنم مشکلی پیش نیاید. عصا داریم و شاید بتوانم به عصا تکیه کنم و لب خط بایستم. باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت و این موارد خیلی مهم نیست. باید زندگی کنیم و ادامه دهیم و به جلو برویم.

 

او ادامه داد: خیلی خوشحالم که فردا دیداری با کسی تازه می‌کنم که خاطره زیادی با او در دوره فوتبال حرفه‌‌ای دارم و مطمئنا بازی بسیار سختی را مقابل گل گهر داریم. تیمی که از لحاظ ساختاری فوق‌العاده قوی است و مربی روی نیمکت آن است که پر افتخارترین مربی لیگ برتر است و عناوین زیادی دارد و ما می‌دانیم که چه بازی سختی را فردا مقابل این تیم داریم. تمام صحبت‌ها را با بچه‌ها کردیم و تمام نکاتی که باید گوشزد کنیم را انجام دادیم. کار‌ها را در تمرین جلو بردیم و امیدواریم که فردا بازی خوب و زیبایی باشد. می‌دانیم که کارمان سخت است اما تلاش‌مان را می‌کنیم که مثل بازی‌های گذشته رو به جلو حرکت کنیم و من مطمئنم با توجه به شرایطی که بچه‌های تیم دارند و انگیزه‌ای که در این بازی دارند و باید این انگیزه را بیشتر کنند تا ما بتوانیم نتیجه بگیریم و امیدوارم بازی زیبایی از آب در بیاید و ما بتوانیم روند رو به جلو را ادامه دهیم.

 

عنایتی در مورد مصدومان تیم‌شان گفت: محمد قاضی، محسن طرحانی، سید محمد حسینی و حسین صادقی مصدوم هستند و متاسفانه مصدومان ما دوباره زیاد شدند و این به دلیل فشردگی لیگ است و برای همه تیم‌ها این اتفاق می‌افتد. بازیکنان جایگزینی که داریم بازیکنان فوق العاده‌ای هستند و ما در بازی‌های قبلی هم مصدوم کم نداشتیم ولی خوبی‌ای که تیم ما دارد این است که ما بحث فیکس و ذخیره در تیم‌مان نداریم. ما مجموعه‌ای هستیم که تمام بازیکنان کاملا در خدمت تیم هستند و هر زمان که خواستیم، می‌توانیم به راحتی از آن‌ها استفاده کنیم و به بچه‌ها گوشزد کردیم که همگی باید شرایط را رعایت کنند تا به مشکل برنخوریم چون هر کدام از بچه‌ها که نباشند مطمئنا در ادامه راه دچار مشکل خواهیم شد ولی تیم ما ستاره محور نیست و یک تیم است و همه بازیکنانی که در تیم هستند و قرارداد بستند مطمئنا باید به این باشگاه کمک کنند و همینطور هم است تا الان که این‌طور بوده و امیدواریم در ادامه هم همینطور باشد.

 

او در خصوص چند بازی بسته ماندن دروازه تیم‌شان گفت: بحث رکورد‌ها خیلی برای ما مهم نیست. ما برای هر بازی برنامه داریم و طبق آن پیش می‌رویم و مطمئنا تیمی که گل نخورد می‌تواند از این موقعیت استفاده می‌کند و برنده می‌شود و یا نهایتا یک امتیاز می‌گیرد و این برای ما خیلی خوب است. ساختار دفاعی ما ساختار خوبی شده و این برای ما خیلی مهم است که از نوک حمله تا دروازه‌بان همگی در ساختار دفاعی شرایط خوبی دارند و امیدواریم بتوانیم در بحث هجوم به یک خودباوری خوب برسیم چون بنابر آماری که استخراج کردیم و آماری که دوستان به ما دادند به لحاظ موقعیت سازی شرایط خوبی در لیگ داریم و امیدواریم مقداری تمرکزمان را بالا ببریم و بتوانیم از تمام شرایط و موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و به امید خدا نتیجه بگیریم. 

 

عنایتی در پایان گفت: صحبت خاصی نیست و برای شما و همه کسانی که این مصاحبه را می‌بینند آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و بتوانیم با تمرکز بالا مقابل یک تیم خوب و با یک مربی خوب و یک ساختار تیمی خوب دست پر به تهران برگردیم.

دیدگاه‌ها