کد خبر : 1802922 | 18 دی 1400 ساعت 09:19 | 24.5K بازدید | 6 دیدگاه

مازیار زارع به افتخار این تیم دست می‌زند (عکس)

ملوان صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را رها نمی کند چون به دنبال صعود به لیگ برتر است.

مازیار زارع به افتخار این تیم دست می‌زند (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، قوی سپید از دوری از لیگ برتر خسته شده و به ستوه آمده و می خواهد با پرواز بر بالای مرداب انزلی به سوی آسمان لیگ برتر به سرعت هر چه تمامتر حرکت کند. پیروزی یک بر صفر ملوان در برابر شمس آذر قزوین با گل امیر حسین یحیی زاده که در دقیقه 86 به ثمر رسید ملوان را 27 امتیازی کرد. این یعنی امتیاز فرمول قهرمانی در لیگ یک. معدل دو امتیاز هر بازی و جمع امتیازات بعلاوه یک. 

 

مازیار زارع مربی جوان ملوان که در ابتدای راه قرار دارد به افتخار این تیم ایستاده دست می زند. به خصوص که تیمش دیروز در دقایقی پایانی بازی به گل برتری رسید. این نشان می دهد شاگردان این مربی برای رسیدن به پیروزی تا لحظه ای که داور در سوت خود به علامت پایان بازی ندمیده تلاش خواهند کرد. آنها نشان داده اند که یک تیم مبارز هستند و می خواهند این فصل به لیگ برتر صعود کنند. 

 

1680646

 

نکته جالب در مورد تیم ملوان اینکه در بازی های خانگی برای کسب سه امتیاز همه توان وتلاش خود را بکار می گیرد اما در بازی های خارج از خانه برای کسب سه امتیاز ریسک نمی کند و با یک امتیاز هم راضی میدان را ترک می کند. این یعنی معدل دو امتیاز از هر بازی که تا کنون منجر به کسب 27 امتیاز برای تیم ملوان شده است. 

 

این تیم جای دست زدن هم دارد. ملوان تنها تیم بدون باخت بازی ها در 13 هفته سپری شده از بازی ها است. از سویی این تیم در مسابقات انجام داده با دریافت 4 گل کمترین گل خورده را در بین تیم های حاضر در بازی ها داشته است و با این روند بدون شک شانس زیادی برای قهرمانی و هم چنین صعود مستقیم به لیگ برتر خواهد داشت.

 

1680645

دیدگاه‌ها