کد خبر : 1803019 | 18 دی 1400 ساعت 16:45 | 41K بازدید | 2 دیدگاه

با اعلام باشگاه کاتالان

مهاجم آینتراخت فرانکفورت به بارسا پیوست (عکس)

باشگاه بارسلونا امروز فابیو بلانکو مهاجم 17 ساله اسپانیایی آینتراخت فرانکفورت را جذب کرد.

به گزارش "ورزش سه"،  فران تورس تنها بازیکنی نیست که در انتقالات ژانویه به بارسا ملحق می شود. امروز فابیو بلانکو مهاجم 17 ساله باشگاه آینتراخت فرانکفورت نیز به بارسا پیوست.

او با عقد قراردادی تا تابستان 2024 به این باشگاه ملحق شد. بند فسخ قرارداد فابیو بلانکو 100 میلیون یورو است و در تیم دوم بارسلونا بازی خواهد کرد. فابیو بلانکو بال راست است اما قابلیت بازی در پست بال چپ را هم دارد.

 

 

1680738

 

بلانکو محصول آکادمی فوتبال والنسیاست و در حالی که تابستان گذشته از بارسا نیز پیشنهاد داشت، ترجیح داد راهی فرانکفورت شود. به او وعده حضور در تیم اول را دادند اما به تیم زیر 19 ساله ها منتقل شد. بلانکو پس از اینکه اطمینان حاصل کرد راهی تیم اول آینتراخت نخواهد شد، ساز جدایی سر داد و در حالی که از رئال هم پیشنهادی دریافت کرده بود، ترجیح داد با بارسا قرارداد ببندد.

 

 

1678165

 

 

قرارداد بلانکو دو سال و نیمه است و برای تیم دوم بارسلونا زیر نظر سرجی بارخوان به میدان خواهد رفت. او در نیم فصل دوم می تواند نیروی کمکی خوبی برای بارسا B باشد و شانس این را خواهد داشت تا در صورت درخشش، به تیم اول نیز راه پیدا کند. ژاوی نشان داده است که نگاهی ویژه به بازیکنان جوان باشگاه دارد.

بلانکو در رده های سنی مختلف برای اسپانیا به میدان رفته و مقطعی با گاوی ستاره این روزهای بارسا در تیم زیر 18 ساله های اسپانیا هم تیمی بود.

 

دیدگاه‌ها