کد خبر : 1803033 | 18 دی 1400 ساعت 17:19 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ مکس آلگری یک جلسه محروم شد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس به علت اظهارات توهین آمیز خود یک جلسه محروم شده است.

رسمی؛ مکس آلگری یک جلسه محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری معمولا از آن دسته مربیانی است که لب خط بارها به تصمیمات داور اعتراض کرده و از جنب و جوش فراوانی برخوردار است. اما این بار اعتراضات متوالی در حین و بعد از برگزاری مسابقه با ناپولی کار دست مکس آلگری داده و او حالا باید محرومیتی کوتاه مدت را تجربه کند. بدین ترتیب و بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس یک جلسه محروم شده و بدین ترتیب دیداری فردا تیمش مقابل رم را از دست خواهد داد.

 

1674917

 

پس در این شرایط مارکو لاندوچی، کمک مربی آلگری هدایت یوونتوس را در این بازی از لب خط بر عهده خواهد داشت. مکس آلگری پس از اظهارات توهین آمیز خود در مورد سیمونه سوزا، داور مسابقه یوونتوس مقابل ناپولی در روز پنجشنبه، یک بازی محروم شده و بدین ترتیب در دیدار حساس فردا شب غایب خواهد بود.

 

مکس آلگری در پایان بازی برابر ناپولی نسبت به تصمیمات داوری معترض بوده و مدعی شد سیمونه سوزا قضاوتی مشکوک داشته است. یوونتوس در این دیدار با نتیجه 1-1 متوقف شده و دو امتیاز حساس را در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان از دست داد. همچنین باشگاه یوونتوس همچنین به دلیل شعارهای توهین آمیز تعدادی از هوادارانش خطاب به هواداران ناپولی 10 هزار یورو جریمه شده است.

دیدگاه‌ها