کد خبر : 1803047 | 18 دی 1400 ساعت 17:52 | 21.4K بازدید | 13 دیدگاه

رسمی؛ شماره 10 ایتالیا راهی کانادا شد!

لورنزو اینسینیه، کاپیتان 31 ساله ناپولی و ستاره ایتالیا با انتقالی آزاد راهی تیم اف سی تورنتو کانادا شد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لورنزو اینسینیه با باشگاه ناپولی در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و علیرغم مذاکرات فراوان، در نهایت توافقی بین طرفن انجام نشد تا لورنزو اینسینیه کانادا را به عنوان مقصد بعدی دوران ورزشی خود انتخاب کند.

 

بدین ترتیب ستاره ریزنقش تیم ملی ایتالیا با قراردادی تا سال 2027 و دستمزد 11 میلیون یورویی به علاوه چهار میلیون پاداش، از ابتدای فصل بعد برای اف سی تورنتو به میدان خواهد رفت. این باشگاه همچنین برای خرید آندره بلوتی، مهاجم 28 ساله تورینو و دیگر ملی پوش ایتالیایی که قراردادش در تابستان امسال به پایان می رسد نیز اقدام کرده و فاصله زیادی تا توافق ندارد.

 

لورنزو اینسینیه که در سال 2009 اولین بازی خود را برای ناپولی انجام داد، در سال های اخیر یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و البته در ترکیب ثابت آتزوری نیز حضور داشته است. اینسینیه در لباس تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 نقش مهمی ایفا کرده و در کل دو گل در این مسابقات به ثمر رساند. این انتقال در حالی رخ داد که تیم های بزرگی از جمله اینتر تمایل زیادی به توافق با لورنزو اینسینیه داشتند، اما او در نهایت ترجیح داد در 31 سالگی از سطح اول فوتبال خداحافظی کرده و راهی کانادا شود.

 

1680784

دیدگاه‌ها