کد خبر : 1803135 | 18 دی 1400 ساعت 20:57 | 7.5K بازدید | 6 دیدگاه

باز هم نژادپرستی در ایتالیا و اعتراض هواداران یووه

هواداران یوونتوس نسبت به توهین های نژادپرستی طرفداران ناپولی علیه مویس کین واکنش نشان دادند.

باز هم نژادپرستی در ایتالیا و اعتراض هواداران یووه

به گزارش "ورزش سه"، دیدار هفته گذشته دو تیم یوونتوس و ناپولی در رقابت‌های سری‌آ با نتیجه تساوی به پایان رسید. در همین حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا روز پنجشنبه اعلام کرد که هواداران یوونتوس به دلیل سر دادن شعارهای مربوط به تبعیض نژادی مورد جریمه قرار خواهند گرفت. در واقع در قوانین ایتالیا با این موضوع دقیقا مانند نژادپرستی برخورد می شود.

 

اما حالا هواداران یوونتوس نیز مدعی شده اند که ناپولی نیز باید جریمه شود. در جریان دیدار یوونتوس و ناپولی هنگامی که مویس کین به زمین مسابقه آمد برخی هواداران تیم مهمان به وضوح دست به اقدام نژادپرستانه زده و صدای میمون در آوردند؛ اتفاقی که در فوتبال ایتالیا اصلاً چیز جدیدی محسوب نمی شود و حالا برای ستاره بیانکونری نیز رخ داده است.

 

 

1680915

 

 

در همین حال هواداران یوونتوس در رسانه‌های اجتماعی دست به اعتراض گسترده زده‌اند و خواستار جریمه و ممنوعیت حضور هواداران افراطی ناپولی در استادیوم ها شده اند. هشتگ "ما همه کین هستیم" در حمایت از ستاره یوونتوس در رسانه های اجتماعی به شکل گسترده ای در حال پخش شدن است. در واقع هواداران یووه خواهان این هستند که با خاطیان این امر برخورد شود. حالا باید منتظر ماند و دید که واکنش کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا به این موضوع چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها