کد خبر : 1803269 | 19 دی 1400 ساعت 12:40 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره ایتالیایی سرمربی لواندوفسکی می‌شود

فابیو کاناوارو، اسطوره فوتبال ایتالیا در آستانه هدایت تیم ملی لهستان قرار گرفته است.

اسطوره ایتالیایی سرمربی لواندوفسکی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پائولو سوزا، سرمربی سابق تیم ملی لهستان در پایان ماه دسامبر و بعد از کسب نتایج نامطلوب از این تیم جدا شد. البته سوزا بلافاصله در باشگاه فلامینگو برزیل مشغول به کار شده و در 15 بازی با کسب شش پیروزی، پنج تساوی و چهار شکست نتایج چندان خوبی در تیم جدید خود نگرفته است.

 

اما حالا جانلوکا دی مارتزیو در گزارشی در شبکه اسکای اسپورت مدعی شد جدی ترین گزینه برای هدایت تیم ملی لهستان را باید فابیو کاناوارو، مدافع سابق آتزوری و مرد سال جهان در سال 2006 قلمداد کرد. کاناوارو اخیرا با مقامات فدراسیون فوتبال لهستان دیدار کرده و مذاکرات طرفین در کراکوف به خوبی پیش می رود.

 

1681184

 

در صورت توافق کاناوارو با فدراسیون لهستان، کار برای او با یک آزمون دشوار آغاز خواهد شد. این تیم در رقابت های پلی آف جام جهانی در ماه مارچ باید مقابل روسیه به میدان برود و کاناوارو فرصت زیادی برای برگزاری اردوهای آماده سازی برای تیم ملی لهستان نخواهد داشت.

 

فابیو کاناوارو که در دوران حضور در مستطیل سبز یکی از  بهترین مدافعان تاریخ فوتبال لقب گرفته بود، در عرصه مربیگری تاکنون در تیم های چون الاهلی، گوانگژو اورگراند، النصر، تیانجین و تیم ملی چین کار کرده است. از دیگر گزینه های جایگزین برای نیمکت لهستان می توان به آندره‌آ پیرلو، سرمربی سابق یوونتوس اشاره کرد، اما به نظر می رسد احتمالا کاناوارو به زودی به عنوان جانشین پائولو سوزا در این تیم مشغول به کار شده و شانس کار کردن با رابرت لواندوفسکی، یکی از بهترین بازیکنان جهان را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها