کد خبر : 1803333 | 19 دی 1400 ساعت 18:44 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

کسب سهمیه لیگ قهرمانان؛

آلگری: یوونتوس در پایان فصل یک هدف دارد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس مدعی شد برابر رم دیداری دشوار در انتظار تیمش خواهد بود.

آلگری: یوونتوس در پایان فصل یک هدف دارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از تساوی در اولین مسابقه سال مقابل ناپولی، حالا امشب در دیدار دشوار دیگری به مصاف رم تحت هدایت ژوزه مورینیو خواهد رفت. مکس آلگری، سرمربی باتجربه و ایتالیایی یوونتوس پیش از این دیدار تاکید کرد علیرغم شرایط دشوار تیمش و غیبت چند بازیکن، این تیم باید برای کسب پیروزی در مقابل جالوروسی و رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان در پایان فصل مبارزه کند.

 

مکس آلگری گفت: "بدون توجه به نام بازیکنانی که این دیدار را از دست می دهند، یوونتوس باید برای شرکت در یک مسابقه مهم آماده باشد. ما برای کسب پیروزی در مقابل رم به یک عملکرد درخشان نیاز داریم، زیرا رم قصد دارد نتیجه آخرین بازی خود را جبران کند و یک مسابقه سخت و بسیار فیزیکی در انتظار دو تیم خواهد بود. رم از بازیکنان بااستعداد و سرمربی بزرگی بهره می برد.

 

1681292

 

ژوزه مورینیو در چنین بازی هایی بهترین عملکردش را ارائه داده و بسیار خوب ظاهر می شود. نام بازیکنان غایب مهم نیست و آنچه اهمیت دارد این است که هر بازیکنی که وارد زمین شد، به دنبال این باشد که ثابت کند ما تیم بزرگی هستیم.

 

ما در این فصل برای بهبود ساختار و سبک بازی یوونتوس تلاش خواهیم کرد. پیش از شروع فصل نیز می دانستم که امسال باید شرایط تیم را تغییر بدهم، اما در نهایت هدف ما این است که در پایان فصل جاری در بین چهار تیم برتر جدول لیگ قرار گرفته و موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بشویم. محرومیت از حضور روی نیمکت در مقابل رم؟ این اتفاقات همیشه رخ می دهد و لزومی به صحبت من در این رابطه نیست."

دیدگاه‌ها