کد خبر : 1803362 | 19 دی 1400 ساعت 21:27 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاتریک شیک:

سوال بی جوابی در مورد لواندوفسکی دارم!

پاتریک شیک، مهاجم گلزن اهل جهموری چک به تمجید از رابرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ پرداخته است.

سوال بی جوابی در مورد لواندوفسکی دارم!

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در سال های اخیر از حیث گلزنی آمار خیره کننده ای را به ثبت رسانده و بسیاری او را بهترین مهاجم نوک فوتبال جهان در یک دهه اخیر توصیف می کنند. پاتریک شیک، ستاره اهل چک مدعی شد سوال بی پاسخ در مورد توانایی گلزنی لواندوفسکی داشته و نمی داند این بازیکن چگونه اینقدر در امر گلزنی موفق ظاهر می شود.

 

پاتریک شیک گفت: "بی تردید در حال حاضر رابرت لواندوفسکی به وضوح بهترین مهاجم جهان محسوب می شود. به نظر من دلیل این برتری نه تنها به خاطر گلزنی های این بازیکن، بلکه همچنین به خاطر سبک بازی در خدمت تیم او است.

 

1675077

 

لواندوفسکی در هفت الی هشت سال اخیر به طور مداوم چنین عملکردی از خود ارائه داده و مجموع این عوامل باعث می شود که به نظر من لواندوفسکی بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال جهان باشد. با وجود اینکه ما بازیکنان متفاوتی هستیم، البته می توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. هر وقت بازی های لواندوفسکی را می بینم، تعجب می کنم که چگونه یک بازیکن می تواند این تعداد در گلزنی موفق باشد و من هنوز پاسخ نهایی این سوال را پیدا نکرده ام.

 

بهترین مهاجم تمامی ادوار فوتبال؟ مقایسه کردن بین تمام مهاجمان بزرگ طی 50 سال گذشته سخت است. اما شخصا به نظر من رونالدوی برزیلی بهترین مهاجم تمام دوران بوده است. لواندوفسکی ممکن است حتی موفق به زدن گل های بیشتری بشود، اما روش گلزنی رونالدو شبیه هیچکس نبود."

دیدگاه‌ها