کد خبر : 1803428 | 20 دی 1400 ساعت 11:59 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شنا معرفی شدند

پس از انتخاب رضوانی به عنوان رئیس فدراسیون، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو معرفی شدند.

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شنا معرفی شدند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اعضای هیئت رئیسه خود را نیز معرفی کرد.

به این ترتیب محمد علی آبادی آزاد و شهرناز ورنوس به عنوان نواب رئیس فدراسیون، محمد صالحی به عنوان خزانه دار، فریدالدین فتاحی و حمید اسکندریون به عنوان کارشناس خبره معرفی شدند.

 

همچنین اکبر فرج الهی، پیمان گرامی، مجید مشتاق عشق، بابک حسامیان و شهرام کمال زاده کاندیدای هیئت‌های استانی بودند تا از میان آنها یک نفر انتخاب شود. امیرعلی لشگری هم به عنوان نماینده باشگاه‌ها کاندید شد.

 

از نکات مطرح شده در جلسه انتخاب یک کارشناس خبره زن و یک کارشناس خبره مرد بود که با توجه به اینکه هر دو کارشناس خبره فدراسیون مرد بودند فریدالدین فتاحیان انصراف خود را اعلام کرد و انتخاب کارشناس خبره زن منوط به تائید صلاحیت وی شد.

 

در پایان محمد علی آبادی با کسب رای 51 نایب رئیس دوم، شهرناز ورنوس با کسب 52 رای نایب رئیس اول، محمد صالحی با 52 رای خزانه‌دار ، حمید اسکندریون با 56 رای کارشناس خبره، پیمان گرامی با 38 رای به عنوان نماینده هیئت‌های استانی و امیرعلی لشگری با 39 رای  به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون انتخاب شدند.

دیدگاه‌ها