کد خبر : 1803493 | 20 دی 1400 ساعت 17:15 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

برد یا باخت مقابل اخلاق ورزشی چه ارزشی دارد؟

رضایی: این شوک بزرگی برای لیگ فوتسال زنان بود

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان نسبت به حواشی مثبت شدن تست کرونای 3 بازیکن تیم ملی فوتسال زنان واکنش نشان داد.

رضایی: این شوک بزرگی برای لیگ فوتسال زنان بود

به گزارش "ورزش سه" هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان در شرایطی به پایان رسید که در مهم‌ترین مسابقه تیم نصر فردیس کرج توانست 3-1 از سد مس رفسنجان بگذرد و به روند موفقیت‌آمیز خود ادامه بدهد؛ این بازی در حالی به سود نصر خاتمه یافت که بلافاصله بازیکنان این تیم از رفسنجان عازم تهران شدند تا در اردوی ملی شرکت کنند.

 

در بدو ورود به اردوی ملی طبق پروتکل‌های بهداشتی از بازیکنان تست کرونا به عمل آمد که فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و فاطمه تراهی سه بازیکن کلیدی نصر فردیس تست کرونای‌شان مثبت شد و اجازه همراهی تیم ملی را پیدا نکردند و به خانه رفتند تا روزهای قرنطینه را سپری کنند.

 

در واکنش به این اتفاق، عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان با گلایه شدید نسبت به کادرفنی و بازیکنان نصر فردیس کرج گفت: در روز مسابقه سرمربی تیم فوتسال نصر فردیس در مصاحبه خبری خود، با اذعان به وضعیت عدم سلامت بازیکنانش، از دادن تست کرونا ممانعت کرد و این دیدار برگزار شد.

 

رضایی در ادامه صحبت‌هایش گفت: با توجه به اینکه چند نفر از بازیکنان تیم فردیس به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند،قبل از ورود به اردوی تیم ملی از آنان تست کرونا گرفته می شود که متاسفانه تست تعدادی از آنان مثبت شده و هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برند و این شوک بزرگی برای لیگ برتر فوتسال بانوان کشور است؛ به راستی برد یا باخت در مقابل اخلاق ورزشی چه ارزشی دارد؟ چه کسی باید پاسخگو باشد؟

 

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان با اعلام خبر ابتلای دو بازیکن تیمش به کرونا گفت: تمام بازیکنان به واسطه اردوی تیم ملی نزد خانواده خودشان برگشته‌اند و ممکن است ناقل ویروس کرونا باشند؛ متاسفانه تست دو نفر از بازیکنان تیم فوتسال مس رفسنجان هم مثبت شده است.

دیدگاه‌ها