کد خبر : 1803517 | 20 دی 1400 ساعت 19:10 | 186.1K بازدید | 12 دیدگاه

هری پاتر در لیگ پرتغال

اتفاقات عجیب در خلال ملاقات علیپور و نیازمند

عجب مسابقه‌ای و عجب اتفاقاتی. اینکه پیام نیازمند و علی علیپور در آخرمسابقه همدیگر را ندیدند، به ماجراهای عجیب داخل بازی برمی‌گشت.

اتفاقات عجیب در خلال ملاقات علیپور و نیازمند

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه پیام نیازمند و هم قطارانش 2 مرتبه پس از گلزنی تیمشان با هوا پریده و فریاد شادی سر دادند، اما هر دو بار تصمیمات تیم داوری و اتاق VAR شادی آنها را خراب کرد . در مورد دوم اتفاق عجیب تری هم رخ داد که منجر به باز شدن دروازه پورتیموننزه شد.چیزی که یک هوادار پورتیموننزه آن را به فیلمهای هری‌پاتر تشبیه کرد.

 

در یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر پرتغال، پورتیموننزه و ماریتیمو در استادیوم مونیکیپال دی پورتیمائو به مصاف هم رفتند. در ابتدای این بازی و در هنگام گرم کردن دو تیم پیام نیازمند و علی علیپور به سمت همدیگر رفتند و خوش و بش گرمی با هم داشتند. در این بازی کار علیپور در ترکیب اصلی به میدان رفت اما پیام از روی نیمکت تماشاگر اتفاقات مسابقه بود.

 

ماجرای اول : پس از اینکه یک خطای پنالتی به سود پورتیموننزه به دست آمد، کارلینهوس هافبک برزیلی پشت این ضربه ایستاد. او موفق به فریب پائولو ویکتور گلر ماریتیمو شد و در حالیکه تعادلش را از دست داده بود، توپ را وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت.

 

1681553

 

1681556

 

1681555

 

 

1681554

 

در حالیکه بازیکنان پورتیموننزه و از جمله پائولو سرجیو سرمربی نام آشنای این تیم مشغول شادی بودند و حتی بازیکنان ماریتیمو نیز برای آغاز بازی از میانه میدان جمع شده بودند، داوران حاضر در اتاق VAR مشغول صحبت با آندره فیلیپه نارسیسو قاضی میدان بودند و نکته ای را به او گوشزد می کردند.

 

پس از صحبت های داور بازی با همکارانش در اتاق VAR، مشخص شد که کارلینهوس هنگامی که تعادلش را از دست داده، ضربه اش را با پای راست به سمت دروازه ماریتیمو زده اما توپ همزمان با پای چپ او نیز برخورد کرده است و به همین دلیل داور با اعلام خطای دو ضرب، گل میزبان را مردود اعلام کرد تا بازی با حساب صفر – صفر، مجددا از سر گرفته شود!

 

1681557

 

1681558

 

 

بدشانسی دوم : بدشانسی های پورتیموننزه به همین جا محدود نشد. این تیم در وقت های تلف شده نیمه نخست، موفق شد دروازه ماریتیمو را باز کند ولی این صحنه به دلیل یک اشتباه عجیب از سوی گلزن این تیم، مردود اعلام شد.

 

در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده، بازیکنان پورتیموننزه از سمت راست یک حرکت را به راه انداختند. پس از اینکه آیلتون بوا مورتی توپ را به فهد موفی بازیکن مراکشی و هم تیمی اش سپرد، این بازیکن نیز به شویا ناکاجیما بازیکن ژاپنی پاس داد و قصد یک و دو با او را داشت.

 

 

1681559

 

1681560

 

 

تاکاجیما نیز توپ را به فهد موفی سپرد و او از سمت راست یک توپ را به روی دروازه ارسال کرد که پس از یک رفت و برگشت به آیلتون بوا مورتی رسید و او دروازه را باز کرد اما کمک داور مسابقه به نشان آفساید پرچم خود را بالا برد.

 

در بازبینی صحنه مشخص شد زمانیکه ناکاجیما توپ را برای فهد موفی فرستاده است، بین راه به آیلتون بوا مورتی برخورد کرده که در آفساید قرار داشت. در حالیکه تیم داوری اتاق VAR مشغول بررسی صحنه بودند، پائولو سرجیو سرمربی پورتیموننزه با فریاد و عصبانیت شدید شدت نسبت به تصمیمات داوری معترض بود.

 

1681563

 

1681561

 

1681562

 

 

در نهایت نیز مشخص شد توپ به آیلتون بوا مورتی برخورد کرده و این گل مردود اعلام شد. با سوت داور و درحالیکه بازیکنان پورتیموننزه اطراف داور حلقه زده بودند، بازیکنان ماریتیمو بلافاصله بازی را به جریان انداختند و با یک حمله سریع با ضربه دیدنی گیتان 1-0 پیش افتادند.

 

دیوانه کننده بود. درحالیکه بازی می توانست 2 بر صفر به سود پورتیموننزه شود، اما این ماریتیمو بود که با یک گل پیروزی به رختکن رفت!

 

 در نیمه دوم نیز پورتیموننزه به گل تساوی رسید اما ژوئل بازیکن ماریتیمو در دقیقه 91 گل برتری را وارد دروازه پورتیموننزه کرد تا تیم پیام نیازمند یک شکست تلخ و عجیب را تجربه کند.

 

 

1681564

 

1681566

 

1681565

 

 

در این دیدار، علی علیپور 61 دقیقه در ترکیب ماریتیمو به میدان رفت و پیش از جنجال های پیش آمده سر گل آفساید پورتیموننزه و گل ماریتیمو،روی یک فرار عالی یک موقعیت تک به تک را به دست آورد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

علیپور با زحمت و مرارت از نیمکت ماریتیمو جدا و تبدیل به بازیکن فیکس این تیم شده است و احتمالا وقتی پیام نیازمند از او بین دو نیمه درباره بازگشت به ایران پرسید پاسخ او منفی بود. این دو البته آخر بازی همدیگر را ندیدند، البته اگر شما هم عضو پورتیموننزه بودید دیوانه و عصبانی از این باخت به هرچیزی فکر می‌کردید جز اینکه دوست ملی پوش ایرانی‌تان را ببینید و با او خداحافظی کنید!

دیدگاه‌ها