کد خبر : 1803526 | 20 دی 1400 ساعت 19:48 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

رانگنیک: خوشحالم داوید دخیا را درون دروازه داریم

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد به تمجید از داوید دخیا پرداخته است.

رانگنیک: خوشحالم داوید دخیا را درون دروازه داریم

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا بعد از سپری کردن یکی دو فصل متوسط، دوباره در سال جاری به یکی از بهترین دروازه بان های جهان فوتبال تبدیل و بارها موفق به نجات دروازه منچستریونایتد شده است. رالف رانگنیک، سرمربی جدید شیاطین سرخ از داوید دخیا و مانوئل نویر به عنوان دو تا از بهترین گلرهای دنیای فوتبال نام برده است.

 

رالف رانگنیک گفت: "من فکر می کنم داوید دخیا و مانوئل نویر هر دو قطعا در لیست پنج دروازه بان برتر جهان هستند. هر دوی آنها از نظر بدنی در فرم فوق العاده ای قرار دارند و از جنبه کنترل شرایط در محوطه، داوید دخیا احتمالا یکی از بهترین ها اگر نگوییم بهترین در جهان است و ما بسیار خوشحالیم که او را در ترکیب در اختیار داریم.

 

1670136

 

اما صادقانه به عنوان یک مربی، بیشتر بازی‌هایی مانند برتری با یک گل در مقابل کریستال پالاس در اولدترافورد را ترجیح می‌دهم، زیرا در آن مسابقه ضربات زیادی به سمت دروازه یونایتد زده نشد و ما فقط باید مطمئن شویم که این اتفاق رخ نمی دهد.

 

در نیمه اول بازی مقابل ولوز، ضربات زیادی به سمت دروازه یونایتد نواخته شده و همین اتفاق در نیوکاسل یا حتی در نوریچ نیز تکرار شد. اما باز از طرف دیگر داشتن سنگربانی مانند داوید دخیا درون دروازه خوب و فوق العاده است. او دروازه بانی حرفه ای و بسیار خوب بوده و کار کردن با کسی مثل او بسیار خوشایند است."

دیدگاه‌ها