کد خبر : 1803616 | 21 دی 1400 ساعت 09:22 | 9.6K بازدید | 11 دیدگاه

رانگنیک: می‌دانستیم بازی پر چالشی در پیش داریم

رالف رانگینک، سرمربی منچستریونایتد، مدعی شد که دیدار برابر استون ویلا برای این تیم پر از چالش بوده است.

رانگنیک: می‌دانستیم بازی پر چالشی در پیش داریم

به گزارش "ورزش سه"،" منچستریونایتد شب گذشته در  دور سوم از جام حذفی انگلیس به مصاف استون ویلا رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید.

این اولین تجربه بازگشت استیون جرارد به اولدترافورد در قامت مربی بود و تیم او دو گل نیز به ثمر رساند که مردود اعلام شد و در نهایت با قبول شکست این ورزشگاه را ترک کرد.

رانگنیک پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما از ابتدا می‌دانستیم که این بازی پر چالشی برابر تیمی انعطاف پذیر برای ما خواهد بود. آنها از سیستم چرخشی استفاده بسیاری دارند و د ر طول بازی مدام این کار را در بین مدافعان کناری و بازیکنان شماره هشت خود انجام می‌دهد. فکر می‌کنم ما امروز تیم برتر زمین بودیم و ساختار بهتری داشتیم.»

 

1671220

 

این مربی آلمانی به تمجید از عملکرد بازیکنانش ادامه داد:« ما همچنین انرژی خوبی در تیم داشتیم. توپ را به خوبی به حرکت درآوردیم و این موضوع خصوصا در نیمه اول بسیار دیده شد. ما توانستیم چند پاس مورب خوب ارسال کنیم. این دقیقا چیزی است که باید در برابر تیم‌های مرکز محور به کار بگیریم. گل اول را به همین شکل به ثمر رساندیم.»

او با تایید مشکلات تیمش اضافه کرد:« ما همانطور که کاملا درست به آن اشاره کردید، ما هنوز در وسط زمین مشکل داریم. به همین دلیل است که ویلا در لحظاتی از بازی موقعیت‌هایی داشت که می‌توانست از روی آنها دروازه ما را باز کند.»

رانگنیک در پاسخ به این سوال که دقیق عملکرد ضعیف مارکوس راشفورد چه بوده اظهار داشت:« من واقعا نمی‌دانم. فکر می‌کنم او به سختی در تلاش است. در تمرینات چند روز گذشته عملکرد خوبی داشت. به همین دلیل توانست جایش را در ترکیب اصلی باز کند. او سعی داشت مدام خود را به محوطه جریمه برساند. در نیمه دوم شرایط اینطور نبود و به همین دلیل در پایان بازی تصمیم گرفتم تعویض‌هایی انجام دهم.»

دیدگاه‌ها