کد خبر : 1803617 | 21 دی 1400 ساعت 09:36 | 20.9K بازدید | 30 دیدگاه

اعادی شبکه MATCH TV

اتفاق تکراری؛ سردار در زنیت می ماند

درست ابتدای فصل بود؛ پیش از بازی تیم ملی در برابر سوریه که گفته شد سردار آزمون در تست پزشکی لیون شرکت خواهد کرد و بعد از تست پزشکی به اردوی تیم ملی می آید.

اتفاق تکراری؛ سردار در زنیت می ماند 

به گزارش "ورزش سه"، در روز انتشار این خبر سردار آزمون در کنار خانواده اش در شهر گنبد بود و استراحت می کرد؛ از آنجایی که به دلیل دو اخطاره بودن نمی توانست تیم ملی را در برابر سوریه همراهی کند کمی دیرتر به اردوی تیم ملی ملحق شد و در ادامه مشخص شد به حضور خود در فوتبال روسیه و زنیت ادامه خواهد داد. 

 

در هفته  های اخیر بارها و بارها اخبار متفاوتی در مورد سردار آزمون منتشر شد. از مورد توجه قرار گفتن تیم لیون تا حضور در لیست خرید تیم هایی چون یووه، آتلانتا، نیوکاسل و چند تیم دیگر و هر روز این اخبار به روز می شود. اسکای اسپورت که پیش تر نوشته بود نیوکاسل روی جذب سردار آزمون مثبت است این بار نوشته بانوی پیر سردار آزمون را می خواهد. ایضا خبرها حاکی از آن است سران سعودی باشگاه نیوکاسل برای در اختیار گرفتن مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پشنهاد مالی خود را به تیم روسی افزایش داده اند. زنیت هم حاضر شده به جای 3 میلیون یورو 4 میلیون یورو به زنیت پرداخت کند تا در نهایت سردار آزمون را در اختیار بگیرد. باشگاه فرانسوی پیش تر در مورد دستمزد با سردار آزمون به توافق رسیده بود. 

 

و اما سردار آزمون به کدام تیم می رود؟ به نظر می رسد یک اتفاق همیشگی در حال تکرار است. ادامه حضور سردار آزمون در فوتبال روسیه و طبعا تیم زنیت به این خاطر که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارد. این خبری است که شبکه MATCH TV روسیه بدان اشاره می کند. 

 

مجری این شبکه گفته است:« سردار آزمون در نقل‌وانتقالات زمستانی زنیت سن‌پترزبورگ را ترک نخواهد کرد. این مهاجم ایرانی می‌خواهد تا پایان فصل در زنیت بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد به یک تیم دیگری در اروپا بپیوندد. در واقع این خواسته آزمون است.»

1681673

جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده است یوونتوس برای پر کردن جای خالی کیه زا الزاماً به دنبال یک وینگر نیست و مکس الگری از خرید مهاجمی منعطف استقبال می کند.اولین گزینه مدنظر یوونتوس، سردار آزمون است.

 

سردار آزمون 8 سال است که در فوتبال روسیه و در تیم های روبین – روستوف و زنیت توپ می زند. قربان بردیف سرمربی سابق روبین که بانی حضور سردار آزمون در فوتبال روسیه بوده او را به ادامه حضور در فوتبال روسیه ترغیب کرده است. خبر موثق دیگر اینکه باشگاه زنیت هم سخت در پی تمدید قرارداد سردار آزمون است و در نهایت ممکن است بدیهی ترین اتفاق ممکن در مورد این بازیکن رخ دهد؛ تمدید قرارداد با تیم زنیت و یا ملحق شدن به یک تیم جدید روسی. به نظر می رسد سردار آزمون این بار هم پیش از حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با عراق و امارات که روزهای 7 و 12 بهمن برگزار می شود، تکلیف خود را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها