کد خبر : 1803618 | 21 دی 1400 ساعت 09:37 | 7.8K بازدید | 13 دیدگاه

جرارد: شانس و داوری را مقصر شکست نمی‌دانیم

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، می‌گوید که شکست تیمش را به گردن شانس و داوری نمی‌اندازد.

جرارد: شانس و داوری را مقصر شکست نمی‌دانیم

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا شب گذشته در  دور سوم جام حذفی انگلیس در خانه منچستریونایتد به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 0-1 شکست خورد.

استون ویلا موفق شد  در این بازی دو گل به ثمر برساند اما در نهایت هر دو گل مردود اعلام شد تا این تیم چاره‌ای جز پذیرش شکست نداشته باشد.

جرارد پس از پایان بازی در پاسخی به سوالی درباره مردود شدن گل‌های تیمش به بی بی سی اسپورت گفت:« چقدر زمان نیاز است؟ داوران سه دقیقه و نیم زمان صرف کردند تا بتوانند  گل را رد کنند. آنها دو یا سه صحنه را روی گل بررسی کردند. وقتی کمک داور ویدیویی هست و تصمیمی می‌گیرد، باید آن را بپذیرید. کاری برای تغییر این شرایط از دست شما برنمی‌آید. راه آسان این است که شانس و داوری را مقصر بدانید اما ما این کار را نخواهیم کرد.»

 

1666339

 

این مربی جوان انگلیسی درباره شرایط تیمش اظهار داشت:« این شکست بسیار سخت است. ما حالا از جام حذفی کنار رفتیم و روزی که من این شغل را پذیرفتم، این جام را فرصت خوبی برای پیشروی می‌دانستم. بازیکنان تلاش بسیاری در زمین داشتند اما ما باید یاد بگیریم و فاصله‌ای که با عملکرد به اندازه کافی خوب داریم را کم کنیم. ما در اکثردقایق به بازی تسلط داشتیم اما به اندازه کافی بی‌رحم نبودیم.»

جرارد با  تمجید از بازیکنانش اضافه کرد:« من امشب عملکرد خوبی را از بازیکنانم در زمین دیدم تا بدانم که می‌توانم آنها را به جایی که می‌خواهم برسانم اما ما نیاز داریم یاد بگیریم و خیلی سریع باید یاد بگیریم. ما نیاز داریم در حملات بی‌رحم باشیم و دفاع منسجم‌تری برابر سانترها داشته باشیم. نمی‌توانیم اجازه دهیم حریف در شش قدم ما ضربه سر بزند. ما باید این کارها را در کوتاه‌مدت انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها