کد خبر : 1803622 | 21 دی 1400 ساعت 10:09 | 14.9K بازدید | 3 دیدگاه

یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم جوانان مشخص شد

داوود مهابادی، سرمربی تیم خوشه طلایی اعلام کرد یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی جوانان بشمار می رود.

یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم جوانان مشخص شد 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان در آخرین حضور در مسابقات مقدماتی آسیا با مربیگری سیروس پورموسوی با اقتدار به دور نهایی این بازی ها صعود کرد اما در ادامه راه سیروس پورموسوی از هدایت این تیم کناره گیری کرد و پرویز مظلومی سرمربی این تیم شد. پرویز مظلومی در ادامه مسیر به بهانه حضور در تیم استقلال جوانان را رها کرد تا هدایت تیم به داوود مهابادی محول شود. حضور داوود مهابادی هم در تیم ملی جوانان خیلی تدوام نداشت چرا که با اعلام فیفا مسابقات جام جهانی زیر 20 سال در سال 2021 به بهانه کرونا لغو شد و در ادامه هم طبیعی بود کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام ملت ها را لغو کند. 

 

اما تیم ملی جوانان باید مهیای حضور در مسابقات مقدماتی و نهایی جام ملت ها در سال 2022 شود. به همین بهانه به زودی فدراسیون فوتبال باید سرمربی تیم ملی جوانان را انتخاب کند که سرمربی تیم خوشه طلایی مدعی شده است یکی از گزینه های مد نظر فدراسیون فوتبال بشمار می رود. 

 

او در این باره می گوید: «من سال قبل با  تیم ملی جوانان قرارداد بستم و در ادامه تیم یک ماه در اردو حضور داشت و دو بازی دوستانه انجام دادیم. با توجه به زیاد شدن مبتلایان کرونا مسابقات تیم ملی 2 سال عقب افتاد و من هم تا پایان اسفند سال قبل در خدمت تیم ملی و فدراسیون بودم. با تلاش میرشاد ماجدی و عزیزی خادم که نظر ویژه ای در تشکیل تیم های پایه دارند توانستیم مجموعه خوبی تشکیل دهیم. شنیده ام که فدراسیون به دنبال سرمربی برای تیم ملی جوانان است و یکی از گزینه های آنها من هستم. تصمیم گیری در این رابطه  با فدراسیون است و اگر بخواهند صحبتی انجام شود برای هر مربی افتخار است که سرمربی تیم ملی کشورش باشد.»

 

جام جهانی زیر 20 سال یا همان جوانان در دوره جدید در سال 2023 برگزار می شود؛ در اندونزی. به همین خاطر کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2022 مسابقات مقدماتی و نهایی جام ملت ها را برگزار می کند تا 4 نماینده آسیا در مسابقات جام جهانی مشخص شود.

دیدگاه‌ها