کد خبر : 1803642 | 21 دی 1400 ساعت 11:46 | 122.2K بازدید | 91 دیدگاه

روی جلد روزنامه بزرگ ایتالیایی

آزمون - یوونتوس؛ فراتر از بازارگرمی (عکس)

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت و وب سایت گل نیز از شانس بالای سردار آزمون به دلیل کم هزینه بودنش برای انتقال به یوونتوس خبر داده اند.

آزمون - یوونتوس؛ فراتر از بازارگرمی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت شدید فدریکو کیه زا، حالا یوونتوس به دنبال جذب سردار آزمون است. این خبری بود که شب گذشته جیانلوکا دی مارزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی اسکای اسپورت اعلام کرد. لیون مدت هاست که به دنبال جذب این بازیکن ایرانی است ولی دوری طولانی مدت کیه زا باعث شده است تا یوونتوس برای پر کردن جای خالی این بازیکن روی به گزینه های کم هزینه تر بیاورد. حالا آنها قصد دارند تا سردار آزمون را از زنیت به خدمت بگیرند.

 

روزنامه معتبر گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا نیز تیتر یک امروز خود را به این خبر اختصاص داد و از تمامی گزینه های یووه برای جانشینی کیه زا نوشت. در گزارش طولانی گاتزتا آمده است: خرید اسکاماکا بازیکن شماره 9 ساسولو یک انتقال عالی محسوب می شود اما مهاجم ایرانی و فرانسوی گزینه های کم هزینه تری هستند. جاده اصلی پر از چاله ها و موانع است و بدیهی است که مصدومیت جدی فدریکو کیه زا سفر زمستانی یووه در بازار نقل و انتقالات را پیچیده تر می کند.

 

شرایط اضطراری در خط حمله یووه باعث ایجاد نگرانی هایی شده است بنابراین آلگری و کروبینی (مدیر ورزشی یوونتوس) باید آستین ها را بالا بزنند تا بهترین راه حل ها را در یک فاز حساس برای باشگاه یوونتوس پیدا کنند. زیرا مشکل اصلی در ترکیب تیم، به داشتن یک مهاجم مرکزی مربوط می شود، حتی اگر بلافاصله تمام توجه به جانشینی برای کیه زا باشد که مدت ها باید بستری شود.

1681687

در این ساعات داغ، اولین افکار به سمت دومنیکو براردی از ساسولو رفت، که در تیم ملی نیز حضور دارد. اما فکر کردن به چنین بازیکن گران قیمتی غیرممکن است. رهبران یووه تکرار کردند که اکنون هیچ منبعی برای سرمایه گذاری فوری وجود ندارد. در صورتی که با فروش یک بازیکن بتوان سودآوری کرد، در آن صورت حداکثر می توان یک ورودی داشت. به همین دلیل است که گزینه اصلی به جیانلوکا اسکاماکا منتهی می‌شود، که آن نیز تنها به یک فروش عالی مرتبط است.

 

شاید دژان کولوسفسکی بتواند آن گزینه فروش باشد. این بازیکن سوئدی در هفته‌های اخیر علاقه خود را به تیم های خواهانش مانند آرسنال نشان داده است، اما توپچی‌ها هرگز پیشنهادی برای خرید دائمی این بازیکن به قیمت 36 میلیون یورو ارائه نکرده‌اند. حتی در تاتنهام نیز پاراتیچی و کونته تاکنون پیشنهادهای جالبی را برای این بازیکن ارسال نکرده اند.

 

1681686

 

به همین دلیل است که خرید اسکاماکا از ساسولو در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده و در انتظار چرخش های مورد نظر است. به عنوان جایگزین کیه زا، مدیران یوونتوس همیشه در جستجوی یک خرید کم هزینه هستند. برای شروع، دیروز فدریکو کروبینی درباره سردار آزمون ایرانی که قراردادش با زنیت سن پترزبورگ رو به پایان می رسد، اطلاعاتی را درخواست کرد.

 

بعد از آزمون، مارسیال فرانسوی گزینه دوم است. سویا به جذب او علاقه دارد اما با منچستریونایتد به توافق نرسیده است. به همین ترتیب، ما در مورد اوریگی مهاجم لیورپول نیز صحبت می کنیم که از مصدومیتی که در اواسط دسامبر متحمل شده بود بهبود می یابد. در حال حاضر هیچ چیز مشخصی وجود ندارد، پس از دیدار سوپرجام برابر اینتر، یک جلسه موقت برگزار خواهد شد. همچنین برای درک اینکه آیا آرون رمزی متقاعد خواهد شد که به صورت قرضی به کریستال پالاس برود یا خیر نیز بحث می شود. در این ساعات نام برونو گیمارش هافبک برزیلی لیون نیز از فرانسه نیز به یووه لینک شده است. اما جذب او تنها به یک خروج مهم مرتبط است.

 

این گزارش روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از گزینه های یوونتوس برای جانشینی کیه زا بود. اما در این میان روزنامه گل شانس آزمون را نسبت به سایر گزینه ها بیشتر می داند. این روزنامه نوشت: چراغ سبز آلگری برای جواهر زنیت "سردار آزمون" داده شده است. هزینه به خدمت گرفتن سردار کم بوده و قرارداد او رو به اتمام (30 ژوئن آینده) است. 

 

گل در ادامه نوشته است: در مورد این بازیکن ایرانی‌، نه تنها یوونتوس بلکه سایر باشگاه‌ها (به ویژه فرانسوی و آلمانی ها) نیز به جذب او علاقمند خواهند بود. این استعداد، سال هاست که حضوری منظم در لیست خرید مدیران ورزشی مختلف اروپایی دارد. آزمون می تواند به سرعت جذب شود. یوونتوس می تواند از فرصت آزاد باقی مانده استفاده کند تا عنصری را به آلگری بدهد. عنصری که در نوامبر گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مورد تحسین قرار گرفت و گل دوم زنیت توسط او در آلیانز زده شد‌.

دیدگاه‌ها