کد خبر : 1803665 | 21 دی 1400 ساعت 13:15 | 11.1K بازدید | 6 دیدگاه

پیام‌های همدردی با کیه‌زا: منتظرت هستیم!

لئوناردو بونوچی و روبرتو مانچینی پیام‌هایی را برای همدری با فدریکو کیه‌زا، ستاره مصدوم یوونتوس، منتشر کردند.

پیام‌های همدردی با کیه‌زا: منتظرت هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌زا در جریان بازی برابر رم از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و باشگاه یووه اعلام کرد که او تا پایان فصل قادر به حضور در میدان نخواهد بود.

این بازیکن 24 ساله در روزهای آتی زیر تیغ جراحی خواهد رفت و انتظار می‌رود که دوران نقاهتش حداقل شش ماه طول بکشد.

بسیاری از هم تیمی‌هایی او در یوونتوس پیام‌هایی را برای این بازیکن ارسال کرده و آرزوی موفقیت و بازگشت هرچه سریع‌تر برایش داشتند.

لئوناردو بونوچی در یکی از متاثرکننده‌ترین و انگیزشی‌ترین پیام‌ها از کیه‌زا خواست که تسلیم نشود و مسیر تیم ملی ایتالیا در قهرمانی یورو 2020 را به او یادآوری کرد.

 

1681500

 

بونوچی در صفحه اینستاگرامش نوشت:« همه می‌گویند که در کنارت هستند و تو قوی‌تر از قبل برمی‌گردی. من فقط می‌گویم که این بستگی به تو دارد. تو می‌توانی دو راه متفاوت را انتخاب کنی. اشاره‌ای به اولی ندارم اما دومی همین حالا آغاز شده و پر از سختکوشی است. همانطور که در این تابستان گفتیم، هربار یک سانتیمتر جلو برو تا به مردی بهتر و فوتبالیستی بهتر تبدیل شوی. تو همین حالا می‌دانی که این مسیر تو را به کجا خواهد برد. من منتظرت هستم.»

کیه‌زا نیز در پاسخ به پیام زیبای بونوچی برای او نوشت:« ما خیلی دوباره با هم دیدار خواهیم کرد و تو این را می‌دانی.»

روبرتو مانچینی نیز با انتشار پیامی در صفحه توییترش نوشت:« مصدومیت‌ها جزئی از زندگی حرفه‌ای بازیکنان هستند و ما این موضوع را در تابستان امسال دیدیم. اما چیزی که باعث ایجاد تفاوت می‌شود، انگیزه و تمایل برای برخاستن است که تو پر از آن هستی. ما منتظر تو هستیم، فده.»

 

دیدگاه‌ها