کد خبر : 1803671 | 21 دی 1400 ساعت 13:34 | 39.9K بازدید | 43 دیدگاه

محبوب‌ترین بازیکن PSG؛ مسی جای امباپه را گرفت

محبوبیت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در بین هواداران پاری سن ژرمن بیشتر از کیلیان امباپه شده است.

محبوب‌ترین بازیکن PSG؛ مسی جای امباپه را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، هرچند مسی هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید با فوتبال فرانسه سازگار شود اما به نظر می‌رسد که همچنان از نظر محبوبیت مانند قبل در رده اول قرار دارد.

بر اساس تحقیقی که توسط Semrush، متخصص جهانی در زمینه بازاریابی دیجیتال، انجام شده، این ستاره آرژانتینی از نظر میزان محبوبیت در فرانسه بالاتر از امباپه قرار دارد.

روزنامه فرانسوی لوپاریزین با انتشار این تحقیق اعلام کرده که چنین ادعایی بر اساس نظرسنجی‌ها و بررسی میزان جستجوی مردم این کشور در سال 2021 بوده است.

 

1673514

 

بر این اساس لیونل مسی، کیلیان امباپه، کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و نیمار بیشترین جستجوی مربوط به سلبریتی‌ها را در کشور فرانسه به خود اختصاص داده‌اند و بر همین اساس Semrush به این نتیجه رسیده که مسی در پی اس جی نیز محبوب‌ترین بازیکن به حساب می‌آید.

این ملی‌پوش آرژانتینی تابستان امسال پس از سال‌ها حضور در بارسلونا و به دلیل شرایط مالی بد این باشگاه مجبور به جدایی از این تیم شد و پی اس جی موفق شد او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

نام مسی در ماه آگوست شش میلیون بار توسط مردم فرانسه جستجو شده بود و گفته می‌شود  این بازیکنان با جستجوی بیشتر از یک میلیون بار در ماه، بالاتر از امباپه است که نامش هشتصد هزار بار در هر ماه جستجو می‌شود. کریم بنزما نیز رکورد 600 هزار، رونالدو 500 هزار و نیمار 490 هزار جستجو را به خود اختصاص داده‌اند.

 

دیدگاه‌ها