کد خبر : 1803731 | 21 دی 1400 ساعت 17:50 | 22.2K بازدید | 24 دیدگاه

ال ‌کلاسیکو 50-50 است

کروس: علاقه‌ای به تماشای بازی‌های بارسا ندارم

تونی کروس معتقد است در ال کلاسیکو هیچ تیمی شانس اول نیست ولی در عین حال، رئال را تیم فینالیست سوپرکاپ عنوان کرد. او همچنین گفت که علاقه زیادی به تماشای مسابقات بارسا ندارد.

کروس: علاقه‌ای به تماشای بازی‌های بارسا ندارم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بین رئال و بارسا در عربستان برگزار خواهد شد. ال کلاسیکوی دوم فصل که برنده آن راهی فینال خواهد شد تا با پیروز جدال اتلتیکو مادرید و بیلبائو روبرو شود.

تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید در نشست خبری این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

 

 

1681805

 

 

کروس که با رئال تاکنون فاتح 14 جام شده، در ابتدای صحبت هایش گفت:« با تجربه ای که از حضور در رئال دارم، باید بگویم که در هر جامی که حاضر می شویم، هدف چیزی جز قهرمانی نداریم. بازیکن رئال بودن یعنی جاه طلبی برای تمامی افتخارات ممکن. مهم نیست ارزش یک تورنمنت چه اندازه است. واضح است که رئال همیشه باید برای قهرمانی بجنگد. آماده پیروزی بر بارسا و رسیدن به فینال هستیم.»

 

بهبودی از مصدومیت:« شروع فصل برایم دشوار بود و هرگز چنین شروعی نداشتم. مدت ها بود با مصدومیتی قدیمی روبرو بودم و دیگر زمانش بود که به طور قطعی درمان شود. چند بازی را از دست دادم ولی توانستم به بهترین شکل ریکاوری کرده و به میادین برگردم. در فرم خوبی هستم و شاید بهترین فرمم نباشد ولی آماده ام. این روزها از بازی برای رئال بیش از همیشه لذت می برم.»

 

 

1673940

 

 

سبک بازی:« باید برای هر بازی به خوبی مهیا شد. برای من ایده آل این است که توپ را در اختیار داشته باشیم. اگر 90 درصد بازی در تملک ما باشد و 1-0 برنده شویم هم از نظر من خوب است ولی معتقدم باید بهترین مسیر برای رسیدن به پیروزی در یک مسابقه را جستجو کرد. اگر با مالکیت توپ و میدان بتوان به پیروزی رسید، همین روش را انتخاب می کنیم و اگر دفاع-ضدحمله بهترین روش باشد، خودمان را با این سبک وفق خواهیم داد.»

 

شرایط رئال:« در این مدت بهتر و بهتر شده ایم و به خصوص در بازی های بزرگ و دشوار فصل، خیلی خوب بازی کرده ایم. هنوز در ژانویه هستیم و غیر از سوپرکاپ، الان به هیچ تیمی جام نمی دهند. جام های اصلی در پایان فصل توزیع می شود و اگر در باد فرم خوب فعلی بخوابیم، همه چیز را از دست خواهیم داد.»

 

 

1657624

 

 

درخشش آلابا:« می دانستم داوید چه کیفیتی دارد و از درخشش او شگفت زده نشدم. در بایرن که بودم، او مدافع چپ بود ولی حالا یک مدافع میانی بزرگ است. داوید انگار سال هاست که در رئال بازی می کند.»

 

تفاوت بارسای ژاوی با بارسای کومان:« اخیرا بازی های زیادی از بارسا ندیده ام چرا که اکثر بازی های مان در یک روز است. البته من علاقه مندی های دیگری هم برای تماشا دارم. بازیکنان بارسا را می شناسیم ولی نمی توانم بگویم سبک بازی این تیم در چند ماه گذشته، چه تغییراتی کرده است.»

 

 

1681496

 

 

شانس پیروزی ال کلاسیکو:« در لالیگا شرایط ما بهتر است ولی تجربه هشت ساله حضور در رئال به من می گوید که در ال کلاسیکو شانس اول نداریم. این بازی همیشه مثل یک فینال است. بارسا بازیکنان باکیفیتی دارد ولی ما هم در فرم خوبی هستیم و از این بازی پیروزی می خواهیم. معتقدم ما تیم فینالیست خواهیم بود.»

 

دیدگاه‌ها