کد خبر : 1803738 | 21 دی 1400 ساعت 18:17 | 22K بازدید | 34 دیدگاه

قبل از هر بازی استرس دارم

آنچلوتی: نگرانم فردا بارسلونا را دست کم بگیریم

تنها نگرانی سرمربی ایتالیایی رئال در آستانه ال کلاسیکو این است که بازیکنانش حریف را دست کم بگیرند.

آنچلوتی: نگرانم فردا بارسلونا را دست کم بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسا فردا اولین بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد و برنده راهی فینال می شود تا با پیروزی دیدار بیلبائو و اتلتیکو روبرو شود.

سوپرکاپ اسپانیا در عربستان به انجام خواهد رسید و این دومین ال کلاسیکویی است که در خارج از مرزهای اسپانیا برگزار می شود.

 

 

1680236

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« وقتی وارد زمین می شویم، هدفی جز پیروزی نداریم. البته در نهایت یا برنده می شوید، با می بازید یا بازی مساوی می شود. روند مسابقه مشخص می کند چه تیمی پیروز خواهد شد. باید در بهترین سطح خودمان باشیم چرا که حریف مان بارسلوناست و آنها نیز هدفی مشترک دارند. هر دو می خواهیم به فینال برویم و جدال جذابی خواهد شد.»

 

ترکیب اصلی:« دنی کارواخال وضعیتش مشخص نیست و در جناح راست ابهاماتی داریم. بین مارکو آسنسیو و رودریگو نیز بازیکن سرحال تر به زمین می رود. اینها تنها تردیدهای من برای ال کلاسیکو هستند. همه تیم مشتاق بازی هستند و به شخصه همیشه از دیدارهای مهمی چون ال کلاسیکو استقبال می کنم.»

 

 

1681813

 

 

بازیکن مورد علاقه در بارسلونا:« بارسا ستاره های باتجربه ای چون جرارد پیکه، سرخیو بوستکس و جوردی آلبا دارد که همیشه به تیم کمک می کنند. در عین حال جوانانی چون گاوی و نیکو نیز آینده روشنی پیش رو دارند.»

 

بارسلونای ژاوی:« تیمی با شخصیت و هویت مشخص هستند و هفته به هفته شرایط شان بهتر شده است. تحت هر شرایطی بارسلونا یک رقیب قابل احترام و بزرگ است.»

 

 

1680204

 

 

ترس یا اضطراب برای ال کلاسیکو:« من قبل از هر دیداری اضطراب دارم و ربطی به ال کلاسیکو ندارد. قبل از بازی اخیر برابر والنسیا هم خیلی استرس داشتم. فعلا تنها نگرانی ام این است که بازیکنانم فردا بارسا را دست کم بگیرند هرچند بعید می دانم چنین تفکری داشته باشند. نباید فکر کنیم از حالا در فینال هستیم. ما همه ابزار لازم برای پیروزی بر بارسا را در اختیار داریم و باید در زمین ثابت کنیم که تیم بهتری هستیم. این بازی هم مثل ال کلاسیکوی رفت لالیگا از صفر شروع می شود و هیچ تیمی از پیش برنده نیست.»

 

دیدگاه‌ها