کد خبر : 1803746 | 21 دی 1400 ساعت 18:59 | 85.5K بازدید | 35 دیدگاه

لوئیس کاراسکو:

ارلینگ هالند قطعا به بارسلونا می‌رود

لوئیس کاراسکو، مدیر کمپین انتخاباتی خوان لاپورتا مدعی شد ارلینگ هالند راهی بارسلونا خواهد شد.

ارلینگ هالند قطعا به بارسلونا می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده ای ارلینگ هالند در سال های اخیر در ترکیب دورتموند باعث شده نام این ستاره نروژی تقریبا در لیست خرید تمام تیم های بزرگ اروپایی قرار بگیرد. بارسلونا نیز خواهان توافق با ارلینگ هالند شده و خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه در ماه های اخیر فعالیت خود برای توافق با مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن جوان را آغاز کرده است.

 

1678625

 

لوئیس کاراسکو که مدیر کمپین تبلیغاتی موفق خوان لاپورتا برای در دست گرفتن ریاست بارسلونا در اوایل سال گذشته بود، در مصاحبه ای از علاقه رئیس بارسا به جذب ارلینگ هالند و احتمال موفقیت این باشگاه در صورت خرید این بازیکن صحبت کرده است.

 

لوئیس کاراسکو گفت: "ارلینگ هالند در تابستان پیش رو به بارسلونا می رود. من می دانم که خوان لاپورتا علاقه زیادی به ارلینگ هالند دارد و تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام خواهد داد. خود خوان لاپورتا نیز به خوبی که ارلینگ هالند یک بازیکن اسطوره ای و مرجع بوده و می تواند گل سرسبد پروژه فعلی بارسلونا لقب گیرد. بارسلونا با جذب ارلینگ هالند می تواند در سال های آینده بر فوتبال اروپا مسلط شود، اما شرایط برای این بازیکن در صورت انتقال به رئال مادرید اینگونه پیش نخواهد رفت."

دیدگاه‌ها