کد خبر : 1803751 | 21 دی 1400 ساعت 19:20 | 20.3K بازدید | 6 دیدگاه

دو تصمیم جدید و مهم یووه بعد از مصدومیت کیه‌زا

بنابر گزارش‌ها مصدومیت فدریکو کیه زا دو تغییر مهم در استراتژی نقل و انتقالات یوونتوس در ژانویه به وجود خواهد آورد.

دو تصمیم جدید و مهم یووه بعد از مصدومیت کیه‌زا

به گزارش "ورزش سه"، دیروز باشگاه یوونتوس تایید کرد که فدریکو کیه زا طی روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت چراکه این بازیکن در جریان بازی این تیم برابر رم به شدت دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی زانو شد و ادامه فصل را از دست داد.

 

 

1664651

 

 

در همین راستا اکنون اسکای اسپورتس گزارش داده که مصدومیت طولانی مدت ستاره ایتالیایی دو تغییر در استراتژی نقل و انتقالاتی یوونتوس در ژانویه به وجود خواهد آورد. اول اینکه بیانکونری دیگر به فروش دژان کولوسفسکی فکر نخواهد کرد چرا که این بازیکن یکی از جانشینان کیه‌زا در ترکیب تیم ماسیمیلیانو آلگری خواهد بود.

 

باشگاه تاتنهام و مشخصا سرمربی ایتالیایی این تیم یعنی آنتونیو کونته به شدت شرایط جذب این ستاره سوئدی را بررسی می‌کردند اما حالا با توجه به مصدومیت کیه‌زا به نظر می رسد که یووه حداقل در ژانویه هیچ قصدی برای فروش او نخواهد داشت.

 

 

1664651

 

 

تصمیم دیگری که یوونتوس با مصدومیت کیه‌زا اتخاذ کرده این است که در نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم به خدمت بگیرد. در واقع بیانکونری حالا به دنبال جذب یک وینگر یا مهاجم نوک با کیفیت خواهد بود که البته با توجه به شرایط بازار و اوضاع نه چندان خوب اقتصادی یوونتوس، رسیدن به این هدف برای آنها دشوار است. این در حالی است که طی یکی دو روز گذشته از سردار آزمون نیز به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی یووه نام برده شده است.

دیدگاه‌ها