کد خبر : 1803768 | 21 دی 1400 ساعت 20:31 | 32.4K بازدید | 7 دیدگاه

حسینی:در آسیا هم می‌توانیم خوب نتیجه بگیریم

با تمام وجود خوشحالم که استقلال-پرسپولیس نرفتم

هافبک مهاجم تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم با همین روش می‌‎تواند در آسیا نتایج خوبی کسب کند و در لیگ و جام حذفی نیز مدعی قهرمانی باشد.

با تمام وجود خوشحالم که استقلال-پرسپولیس نرفتم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی که سومین سال حضور در سپاهان را پشت سر می‌گذارد، همچنان وینگر راست بدون جانشین طلایی پوشان اصفهانی است. او البته در این فصل نتوانسته مانند دو فصل اخیر در گلزنی موفق ظاهر شود، اما همچنان محرم نویدکیا حساب ویژه‌ای روز این بازیکن و توانایی‌هایش در سه جامی که مقابل تیمش قرار دارد، باز کرده است.


خبرنگار ورزش سه در اصفهان در حاشیه تمرین روز سه شنبه طلایی پوشان گفتگویی با محمدرضا حسینی پیرامون شرایط سپاهان، عملکرد خودش، حضور سپاهان در بازی های آسیای و سایر موضوعات مربوط داشته که در ادامه می‌خوانید.

 

*دو سه هفته واقعا سخت را پشت سر گذاشتیم 
اولین سوال از محمدرضا حسینی در رابطه با شرایط سخت سپاهان پس از سه شکست متوالی در لیگ برتر بود و او در واکنش به این سوال با اشاره به دو پیروزی تیم در دو بازی اخیر، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: « همانطور که گفتید، دو سه هفته واقعا سخت را پشت سر گذاشتیم. هم از لحاظ روحی و کلا از لحاظ جوی، اصلا شرایط خوبی نبود؛ آن هم برای سپاهان که هر سال در کورس قهرمانی است، اما خارج از شدن از این بحران کوچک و مقطعی هم کاری است که تیم‌های بزرگ انجام می‌دهند. سپاهان هم خوشبختانه کادری دارد که خودشان این روزها را تجربه‌ کرده‌اند و هم بازیکنانی دارد که بالا و پایین فوتبال را دارند و تجربه خارج شدن از این شرایط را دارند.» 

 

 

1676108

 

 

 

*کم تمرکز بودن و بی دقتی باعث آن سه شکست بود 
او در رابطه با چگونگی خروج طلایی پوشان اصفهانی از بحران و کسب دو پیروزی پیاپی در هفته های سیزدهم و چهاردهم اضافه کرد:« همه به هم کمک کردیم و همه یکدل شدیم تا از این شرایط خارج شویم و واقعا هم شرایطی که آن روزها بود، فنی نبود. چون تیم ما خیلی خوب بازی می‌کرد و خیلی خوب موقعیت ایجاد می‌کرد. فکر می کنم بدشانسی که البته من اعتقادی به شانس ندارم؛ شاید یک مقدار کم تمرکز بودن و کم دقتی باعث شد که نتایج را در آن سه هفته واگذار کنیم. اما خدا را شکر تیم جمع و جور شد و دوباره به ریل پیروزی برگشتیم و دو بازی خیلی خوب را با تیم قابل احترام پدیده و تیم فوق العاده فولاد بردیم و باز روحیه تیم بازگشت و فکر می‌کنم در حال حاضر تیم الان شرایط خیلی خوبی دارد.» 


 
*قطعا دو بازی سخت در اراک داریم
محمدرضا حسینی در رابطه با دو دیدار پیاپی سپاهان در اراک مقابل آلومینیوم با توجه به شکست ناپذیری این تیم در اراک ( یکی لیگ و دیگری جام حذفی) و قرعه سختی که سپاهان در این هفته‌ها با آن مواجه شده است، بیان کرد:« بله قطعا این دو بازی، بازی‌های سختی برای ما می‌شود، اما تیم بزرگ سپاهان قطعا آماده این بازی های سخت است. تمام بازی‌ها برای ما سخت است، چون تیم ها روی ما طور دیگری حساب می‌کنند و مقابل سپاهان طور دیگری بازی می‌کنند.» 

 

*در جام حذفی فرقی ندارد با کدام تیم بازی می کنی 
او سپس با اشاره به دیدار جام حذفی افزود:« در لیگ که مانند گذشته ادامه خواهیم داد. در جام حذفی هم فرقی نمی کند که با چه تیمی بازی کنی، چون هر بازی حکم فینال را دارد و مهم این است که تمرکزمان را از اول تا آخر بازی حفظ کنیم تا بتوانیم نتیجه خوب کسب کنیم. برای قهرمانی در جام حذفی باید تمام تیم‌ها را برد و دیگر شانس مساوی نداریم یا بازی را از دست بدهیم. به همین خاطر در جام حذفی فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنی و هر بازی فینال است.» 

 

*امسال سپاهان به فرد متکی نیست 
سوال بعدی از محمدرضا حسینی وینگر راست طلایی پوشان اصفهانی و بازیکن سابق ذوب آهن و فجرشهید سپاسی شیراز در رابطه با عملکرد خودش درفصل جاری رقابت های لیگ برتر بود و اینکه آیا از عملکرد خودش در این فصل رضایت دارد یا خیر. این بازیکن که تنها گلش در این فصل را مقابل تیم سابقش فجر شهید سپاسی به ثمر رسانده و خوشحالی هم نکرد، در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد:« فکر می‌کنم سپاهان امسال از نظر کار تیمی کار فوق العاده‌ای را انجام داده و همه بازیکنان در یک مسیر خاص جلو و یک سطح خاص می‌روند و کار خودشان را انجام می‌دهند. هر کسی وظایفش را انجام می‌دهد. به هم کمک می کنیم. فکر می کنم سپاهان امسال به فرد متکی نیست. امسال همه به هم کمک می‌‎کنند و جو خیلی خوبی در تیم حاکم است و فکر می کنم  آینده خوبی در انتظار تیم است.» 


جالب اینکه در این بخش از مصاحبه که به صورت تصویری ضبط شده است، شهریار مغانلو که پس از تمرین در حال رفتن به رختکن بود، با صدای بلند شروع به صحبت با محمدرضا حسینی کرد تا به نوعی تایید حرف های حسینی باشد که این روزها جو خوبی در اردوی طلایی پوشان اصفهانی حاکم است.

 

 

 

1676110

 

 

*همه باید مراقب خودمان باشیم، از جمله من
محمدرضا حسینی که پس از صحبت‌های مغانلو خنده هم روی لبانش نشسته بود، در واکنش به سوال بعدی که اشاره به صحبت‌های محرم نویدکیا درنشست خبری داشت و مربی طلایی پوشان از حسینی خواسته تا در جریان مسابقات خودش را بیشتر کنترل کند تا با کارت های زرد متوالی از بازی های تیم جا نماند، عنوان کرد:« فوتبال ما از وقتی آقای نویدکیا بالای سر تیم آمده، یک فوتبال قوی است و تاکید دارد که درگیرهای یک به یک را سفت و سخت بگیریم. فکر می‌کنم کارت هایی که امسال گرفته ام، طبق همین روال بوده و به خاطر درگیری های فیزیکی در جریان بازی ها بوده است. حالا مشکلی خاصی نداریم. آقا محرم صحبت درستی کردند و باید مراقب باشیم که کارت های بی مورد نگیریم. همه بازیکنان و از جمله من.» 

 

*با تمام وجود از انتخاب سپاهان و اصفهان خوشحالم 
سوال بعدی از محمدرضا حسینی در رابطه با پیشنهادهایی بود که هموار طی سال های اخیر از استقلال و پرسپولیس داشته و او در واکنش به این سوال که حالا اینجاست و در باشگاهی بازی می‌کند که توانسته مجوز حرفه‌ای را بگیرد، اینطور پاسخ داد:« خب درست است. من در این چند سال اخیر پیشنهاداتی از استقلال و پرسپولیس داشته ام، اما همان سال که به سپاهان آمدم، تصمیمی گرفتم که سبک و سنگینش کرده بودم. همه جوانب را در نظر گرفتم و به این نتیجه رسیدم که سپاهان را انتخاب کنم. الان هم که اینجا هستم با تمام وجودم از این انتخاب خوشحالم؛ هم اینکه زندگی خوبی در اصفهان دارم و هم اینکه مردم اصفهان مردم فوق العاده ای هستند. همه جوره خوشحال هستم. واقعا در اصفهان خوشحالم و خدا را شکر می کنم که هم در یک شهر خوب و هم یک تیم خوب که سابقه اش نیازی به گفتن ندارد، بازی می کنم. امیدوارم تا جایی که می توانم اینجا بمانم و تا جایی که می توانم به تیم کمک کنم و همینطور به خودم کمک کنم.»

 

 

1681831

 

 

*تاآخرین لحظه تلاش می‌‍کنیم و کوتاه نمی‌‎آئیم 
هافبک مهاجم 32 ساله تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که هوادارن سپاهان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انتظار قهرمانی دارند، گفت:« خب هواداران ما چندین سال سخت را پشت سر گذاشته‌اند. اینکه الان می بینند یکی از جنس خود باشگاه بالای سر تیم است و خیلی خوب کار می کند، خیلی خوشحال هستند. و اینکه بازیکنانی را می بینند که با جان و دل بازی می کنند. فکر می کنم هواداران ما در کل از ما راضی باشند و هم ما متقابلا تمام تلاشمان را می کنیم که آنها خوشحال کنیم. امسال سال سختی را داریم. هم لیگ، هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان. فکر می کنم باید یک کار بزرگ را برای آنها انجام بدهیم. امسال یک همت زیاد می خواهد تا در سه جبهه قوی کار کنیم و فکر می کنم هواداران لیاقت دارند که امسال حداقل یک جام یا دو جام را به آنها تقدیم کنیم و ما تا آخرین لحظه تلاشمان را می کنیم و یک لحظه هم کوتاه نمی آئیم.» 

 


سوال آخر از هافبک سپاهان در رابطه با حضور این تیم در رقابت های آسیایی بود و اینکه آیا این تیم توانایی رقابت با تیم های متمول آسیایی را دارد یا خیر که او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد:« ببینید اینکه همیشه بوده و صحبت در مورد اینکه تیم های عربی متمول هستند و بازیکن می‌گیرند، دیگر کلیشه شده است. خیلی نمی خواهم وارد این موضوع بشوم. اما فکر می کنم فوتبالی که امسال ارائه می دهیم و از سال قبل شروع کردیم، فکر می کنم در آسیا خوب باشد. آقای نویدکیا همیشه می گویند دوست دارند فوتبالی بازی کنیم که در آسیا نتایج خوبی بگیریم. خودمان را داریم آماده می کنیم. تیممان هم از نظر بازیکن شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم ذهنیت‌مان را تقویت کنیم و هدف هایمان را دنبال کنیم تا در آسیا هم نتایج خوبی بگیریم. قطعا میتوانیم این کار را انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها