کد خبر : 1803794 | 21 دی 1400 ساعت 23:59 | 71.9K بازدید | 8 دیدگاه

رونمایی از فیلیپ کوتینیو با لباس استون‌ویلا (عکس)

فیلیپ کوتینیو با قرارداد قرضی و شش ماهه از بارسلونا به استون ویلا پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیوی 29 ساله پس از تحمل نیمکت نشینی های متوالی در استادیوم نوکمپ، مورد توجه چند باشگاه انگلیسی قرار گرفته بود. ژاوی، سرمربی جدید بارسا به این هافبک برزیلی اطلاع داده که فرصت چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب نخواهد داشت و می تواند این تیم را در فصل زمستان ترک کند؛ اتفاقی که پیش از این در سال 2019 نیز برای او رخ داده بود.

 

از طرف دیگر بارسلونا برای ثبت خرید جدید خود یعنی فران تورس به فروش فیلیپ کوتینیو احتیاج مبرم داشت و نهایتاً همه اینها دست به دست هم داد که ستاره برزیلی نوکمپ را ترک کند. در این بین شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن مطرح شد اما نهایتاً طی روزهای اخیر معلوم شد که او به لیگ برتر انگلیس بازمی‌گردد و در استون ویلا شاگرد استیون‌جرارد می ‌شود.

 

اگر چه در روزهای گذشته انتقال فیلیپ کوتینیو به استون ویلا رسمی شده بود اما دقایقی پیش او با لباس باشگاه جدید خود معارفه شد. همچنین همانطور که گفته شده بود قرارداد این بازیکن با باشگاه انگلیسی به شکل قرضی و تا پایان فصل خواهد بود. نکته قابل توجه دیگر اینکه بخش زیادی از حقوق فیلیپ کوتینیو تا پایان فصل را استون ویلا پرداخت خواهد کرد و در قرارداد این بازیکن برای باشگاه انگلیسی بند خرید 40 میلیون یورویی قرار داده شده است.

 

 

1681853

دیدگاه‌ها