کد خبر : 1803861 | 22 دی 1400 ساعت 12:53 | 21.3K بازدید | 63 دیدگاه

پاتریس اورا:

مسی نمی‌تواند به تنهایی PSG را قهرمان اروپا کند

پاتریس اورا، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که جذب لیونل مسی به تنهایی برای فتح لیگ قهرمانان کافی نیست.

مسی نمی‌تواند به تنهایی PSG را قهرمان اروپا کند

به گزارش "ورزش سه"،" مسی تابستان امسال از بارسلونا جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست.

همین موضوع باعث شد که بسیاری مدعی شوند که پاری سن ژرمن حالا فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد و مدعی اصلی این رقابت‌ها به حساب می‌آید. اما به نظر می‌رسد که اورا چندان با این موضوع موافق نیست.

این بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در مصاحبه با لوپاریزین درباره پی اس جی گفت:« من در مارسی بازی می‌کردم اما اهل پاریس هستم و اینجا بزرگ شدم، هرچند هیچوقت طرفدار پی اس جی نبودم. من درک نمی‌کنم که چرا همه باشگاه‌های فرانسوی علیه قهرمانی پی اس جی در لیگ قهرمانان هستند. از نظر من آنها نماینده فرانسه هستند. اگر پی اس جی برنده شود، من بسیار به این موضوع افتخار خواهم کرد!»

 

1673514

 

اورا همچنین درباره کیلیان امباپه و شرایط این بازیکن صحبت کرد:« او به خوبی تربیت شده و از همه مسائل آگاه است. من حس می‌کنم او بیش از حد در چارچوب رفتار می‌کند. من دوستش دارم اما حس می‌کنم چیزی را پنهان می‌کند. وقتی حرف زدنش را می‌شنوم این حس به من دست می‌دهد که در حال گوش کردن به صحبت‌های یک سیاستمدار هستم. امیدوارم او در زمین به جای اهداف شخصی به تیم فکر کند چون در واقع ستاره، تیم است، نه بازیکن.»

او همچنین درباره انتقال مسی به پی اس جی اظهار داشت:« آنها مسی را جذب کردند و بسیاری فکر کردند که این تیم حالا قهرمان اروپا خواهد شد اما این او نیست که آنها را قهرمان لیگ قهرمانان خواهد کرد. این اتفاقی است که باید به صورت جمعی رخ دهد.»

دیدگاه‌ها