کد خبر : 1803876 | 22 دی 1400 ساعت 14:50 | 57.2K بازدید | 125 دیدگاه

درخواست جذب یک مهاجم را داده بودم اما...

گل‌محمدی: پرسپولیس توان خرید بازیکن ملی ندارد

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: قطعاً کسب سه امتیاز برای ما اولین هدف است که بهترین نتیجه برای‌مان خواهد بود.

گل‌محمدی: پرسپولیس توان خرید بازیکن ملی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی که برای اولین بار در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شد، حاضر شد و صحبتهای کنایه آمیزی را در خصوص وضعیت مدیریت باشگاه انجام داد.

او صحبت‌هایش را به این شکل آغاز کرد: یک بازی خانگی را در پیش داریم. قطعاً کسب سه امتیاز برای ما اولین هدف است که بهترین نتیجه برای‌مان خواهد بود. امیدوارم که فردا هم یک بازی خوبی انجام بدهیم. ما از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم و بازیکنان از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارند و همه با انگیزه و آماده برای یک بازی خوب و کسب سه امتیاز هستند. خودمان را آماده می‌کنیم و انشاالله بتوانیم یک بازی خوبی انجام بدهیم. تیم فجر دونده و جوان و خوب است. بازی های آنها را دیدیم. با تمام وجود بازی می‌کنند و قطعا بازی راحتی نیست و باید خیلی با تمرکز باشیم و بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم و با سرعت دادن به بازی و استفاده از فضاهای به وجود آمده بتوانیم به موقعیت برسیم. مطمئنا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و انشاالله همراه با پیروزی و کسب سه امتیاز باشد.

 

* اسم یک مهاجم را برای جذب داده بودم
یحیی با اشاره به استعفای مجید صدری توضیح داد: این مسائلی که در یکی دو سال اخیر برای تیم ما به وجود آمده انگار خیلی عادی شده. دو سال است در پرسپولیس حضور دارم و در این مدت چهار مدیرعامل باشگاه عوض شدند، هیچ ثباتی در بحث مدیریت نداشتیم. از شروع فصل و پس از استعفای سمیعی هم هنوز مدیرعامل و هیأت مدیره مشخصی نداریم. متأسفانه این اتفاقات فقط برای پرسپولیس می‌افتد. از شروع فصل واقعاً مشکلات زیادی داشتیم. از کوچ بازیکنان بگیرید تا عدم جذب بازیکنان جدید. حتی جذب یکی از مهاجمانی که نام او را داده بودم میسر نشد.جذب بازیکن در سطح تیم ملی اکنون برای پرسپولیس واقعا شدنی نیست.

 

* 7 بازیکن ملی را از دست دادیم
سرمربی پرسپولیس در مورد تلاش برای لیستش برای نیم فصل توضیح داد: جذب بازیکن در سطح ملی سخت است. به این دلیل که هم مبلغشان بالا است و هم جذب آنها خیلی سخت است. در این یکی دو سال 6، 7 بازیکن و حتی بیشتر از این تعداد بازیکن در سطح ملی را از دست دادیم و نفراتی از پرسپولیس رفتند که هرکدام می‌توانستند نتیجه را عوض کرده و به تیم ما وزن می‌دادند. با تمام این مشکلات کار خود را شروع کردیم. در آسیا به مرحله یک‌هشتم نهایی رفتیم. تنها تیم ایرانی بودیم که جزو هشت تیم برتر آسیا قرار گرفتیم. پرواز ما هم به مشکل خورد و 48 ساعت قبل از بازی به عربستان رسیدیم و تمام برنامه‌های ریکاوری و تمرینی را از دست دادیم و با خستگی زیاد و عدم تمرکز وارد بازی با الهلال شدیم.

 

* نمی‌شود هر هفته از داوری ضرر کنیم
گل‌محمدی با اشاره به مشکلات داوری پیرامون تیمش گفت: سعی دارم هیچ وقت در مورد داوری صحبتی نداشته باشم اما اشتباهات خیلی بیش از اندازه شده است. دردناک‌تر و بدتر این است که از این اشتباهات توسط اعضای مربوط به داوری و فدراسیونی‌ها حمایت می‌شود. این مسائل جای نگرانی دارد و مشکلات ما را دوچندان کرده است. از طرف داوران هیچ امنیتی احساس نمی‌کنیم. امیدوارم این رویه جایی تمام شود و باید یک جا جلوی این مسائل گرفته شود. اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها باشد، نه اینکه تیمی هر هفته از این اشتباهات استفاده کند و تیم دیگر همیشه ضرر کند.

 

1681956

 


* روزی که باید پرداختی انجام شود، مدیرعامل استعفا می‌دهد
سرمربی پرسپولیس با اشاره به مشکلات این تیم ادامه داد: بحث مصدومیت بازیکنان را در چند هفته اخیر داشتیم که دلیل اصلی آن نداشتن زمین خوب تمرین است. بازیکن احتیاج به تمرین خوب دارد. با این امکانات و وضعیتی که خیلی مختصر شرح دادم نگه داشتن تیم واقعا سخت است. ما را جلو انداختند و از دور می‌‌گویند لنگه‌ش کنید. شرایط سختی است. روزی که باید پرداختی به بازیکنان انجام می‌شد مدیرعامل ما استعفا می‌دهد. بعد از چند هفته وعده و وعید که انجام نشد، دیروز قرار بود درصدی از پول بازیکنان پرداخت شود که این اتفاق افتاد. برای تیمی که پنج سال قهرمان شده این وضعیت واقعا دردناک  و قابل تحمل نیست‌، برای هر کسی این مسائل را توضیح می‌دهی اصلا باور نمی‌کند. یک تیمی که پنج سال متوالی قهرمان شده و پنج سال توانسته در سطح اول آسیا حضور داشته باشد چرا باید چنین شرایطی داشته باشد؟ این را یکی باید توضیح بدهد‌. افرادی که مسئولیت داشته‌اند و تصمیم گیرنده هستند باید توضیح بدهند که چرا باید این وضعیت وجود داشته باشد.

 

* فقط حمایت هواداران و غیرت بازیکنان را داریم
او با تاکید بر تاثیر حمایت هواداران روی موفقیت تیم بیان کرد: ما در این چند سال به جز حمایت هواداران و غیرت بازیکنان چیزی ندیده‌ایم؛ دو تا مساله خیلی به تیم کمک کرد و نسلی که الان در این تیم وجود دارد اگر نبودند این موفقیت ها به دست نمی‌آمد. اگر حمایت صد در صدی هواداران و پشتیبانی آنها نبود هیچوقت این تیم پنج دوره پشت سر هم قهرمان نمی‌شد. همان سال اولی که برانکو آمد تیم نایب قهرمان شد و تیم را ایستاده تشویق کردند، آنجا شروع موفقیت های پرسپولیس بود و فقط هم بخاطر حمایت هواداران است. ما این حمایت را همچنان داریم و به آن دلگرم هستیم و همچنان این بازیکنان با غیرت خوشبختانه در این تیم حضور دارند.

 

* هواداران گول پیج های فیک را نخورند
گل‌محمدی با اشاره به هجمه های وارد شده روی تیمش پس از تساوی مقابل پدیده عنوان کرد: بعد از مساوی که ما با پدیده گرفتیم یک هجمه خیلی زیادی وارد شد که این تیم مشکل دارد. ما از پنج بازی آخر چهار برد و یک تساوی آوردیم‌. چهار بردی که مقابل ذوب آهن، سپاهان، تراکتور و پیکان بود. همه تیم های بالای جدولی را ما شکست دادیم. یک بازی اینطور شد و متاسفانه یک سری ارتش فحاشی نه پرسپولیسی از تیم های رقیب با پیج های پرسپولیسی جو را خراب می‌کنند. هواداران به هوش باشند و گول این پیج های فیک را نخورند.

 

* نباید خودمان تیم را به هم بریزیم
او در این مورد افزود: از هواداران می‌خواهم خیلی مراقب هجمه ها باشند. یک کار برنامه ریزی شده برای به هم ریختن جو تیم ماست. ما به اندازه کافی در این تیم مشکلات داریم از جمله مشکلات مدیریتی و امکاناتی داریم. ما نباید داخل خودمان و جو داخلی تیم‌مان را خراب کنیم. باید مراقب همدیگر باشیم و اگر دنبال موفقیت هستیم فقط یک چیز می‌تواند به ما کمک کند آن هم اتحاد، همدلی و صمیمیت است که باید وجود داشته باشد. از همه هواداران می‌خواهم که این حمایت را حفظ کند و این دلگرمی که ما همیشه از طرفشان احساس می‌کنیم را داشته باشند و هیچوقت تیم ضرر‌ نمی‌کند. هروقت حمایت کردند و هوشیار بودند این تیم موفق شده. اگر ما خودمان به هم نریزیم هیچکس نمی‌تواند باعث گرفتن جلوی موفقیت و روند ما باشد. از همه آنها بخاطر هوشیاری دارند تشکر می‌کنم. خیلی مراقب باشند و اسیر جو مسمومی که به وجود آوردند نباشند. تیم ما تیم خوبی است و کار خودمان را انجام می‌دهیم و با جان و دل و افتخار در این تیم کار می‌کنیم. مراقب این افراد و پیج ها و آدم هایی که شناخته شده هم هستند و می‌دانیم از طرف چه کسانی هستند باشند. امیدوارم بحث های مدیریتی و مشکلات هم هر چه زودتر برطرف شود.

 

* می‌ترسیم از بازیکنان تاجیک استفاده کنیم
سرمربی پرسپولیس در خصوص دلیل عدم استفاده از بازیکنان تاجیکی توضیح داد: ما می‌ترسیم از این بازیکنان استفاده کنیم و هنوز فدراسیون هیچ جواب قطعی به ما نداده که ما می‌توانیم از این بازیکنان استفاده کنیم یا نه. اگر ما از این بازیکنان استفاده کنیم همه منتظر هستند که یک مشکلی برای این تیم به وجود بیاید و فردای آن می‌روند و شکایت می‌کنند. ما از این چیزها می‌ترسیم و باشگاه هم هنوز نتوانسته به ما یک جواب درست و حسابی بدهد. خود باشگاه مردد است که می‌توانیم استفاده کنیم یا نه. ما بازیکن گرفتیم که در نیم فصل اول به ما کمک کند و فردا آخرین بازی نیم فصل است ولی متاسفانه هنوز وضعیت این بازیکنان روشن نشده و این ترس وجود دارد که ما به این بازیکنان بازی بدهیم و فردا شکایت کنند و بازی ها سه هیچ شود. خدا را شکر در باشگاه که کسی نیست اما از باشگاه می‌خواهم که بررسی کنند و به ما یک جواب درست و حسابی بدهند و فدراسیون هم که گفتند که از فیفا استعلام گرفته‌اند. الان چند هفته است که جواب این استعلام هم نیامده است. فدراسیون اعلام کرده بدهی اوساگوآنا پرداخت شده است. از طرفی این را می‌گویند و از طرف دیگر از فیفا استعلام می‌گیرند. نمی‌دانیم چه کار کنیم.

 

1681957

 

* هیچ اتفاق قطعی در خصوص نقل و انتقالات رخ نداده
گل‌محمدی در واکنش به شایعاتی در خصوص جذب کوشکی مهاجم باشگاه پیکان توسط پرسپولیس بیان کرد: صحبت درباره نقل و انتقالات زیاد شده است. در هر صورت حتما در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت ولی هیچ صحبتی و اتفاق صد در صدی نیفتاده است. بیشتر گمانه زنی و احتمالات است و ما نمی‌توانیم در هر کنفرانسی درباره بازیکنان نظر بدهیم. تا نیم فصل دوم باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

 

* باید عیسی را از لیست خارج کنیم
سرمربی پرسپولیس در واکنش به خروج نام عیسی آل‌کثیر از لیست این تیم توضیح داد: وضعیت عیسی به نظرم وضعیت خوبی نیست. اگر صد در صد مطمئن بشویم اتفاقی که افتاده پارکی رباط صلیبی باشد قطعا به نیم فصل دوم نمی‌رسد و مجبوریم که او را از لیست خارج کنیم. از او تشکر می‌کنم و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم. همه می‌دانند در این مدت چقدر اذیت شد با انگشت شکسته دست و پا برای ما بازی کرد. هیچوقت روزهایی که برای ما ساخته را فراموش نمی‌کنیم و انشاالله هر چه زودتر او را در میادین ببینیم.

 

* سید جلال مشکلی برای بازی ندارد
او در پایان در خصوص غایب های پرسپولیس برای فردا توضیح داد: عالیشاه، محمد شریفی، بازیکنان تاجیک، حامد پاکدل و علی شجاعی بازیکنانی هستند که فردا حضور ندارند. خدا را شکر سید جلال مشکلی برای فردا ندارد.

دیدگاه‌ها