کد خبر : 1803879 | 22 دی 1400 ساعت 14:29 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

در بازی گیتی پسند و فولاد زرند

تقدیم گل های بازی به بازیکن در کما رفته (عکس)

رضا امانی را می‌توان تنها چهره فوتسال ایران دانست که این روزها به طور شدید در حال مبارزه با بیماری کرونا است.

به گزارش "ورزش سه"، رضا امانی بازیکن تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان که یکی از بهترین های دور رفت رقابت‌های لیگ برتر نیز محسوب می شود را میتوان اصلی ترین چهره ورزشی ایران است که این روزها در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری کروناست.

 

امانی که یکی از زیباترین گل های سال های اخیر فوتسال ایران را در دیدار رفت برابر سپاهان در نیم فصل اول رقابت های لیگ به ثمر رسانده متاسفانه حدود ۱۰ روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به کما رفته و به نوعی مشغول مبارزه با این بیماری منحوس است.

پس از این اتفاق موجی از اندوه در میان همه فوتبالی ها و فوتسالی ها، همبازیان، مربیان، مدیران و البته خانواده و همشهری های رضا امانی به وجود آمد و باعث شده تا بسیاری از فعالیتهای تیم فولاد زرند و البته تعداد از بازیهای لیگ تحت شعاع این اتفاق قرار بگیرد. یکی از  دیدارهای لیگ یعنی بازی دو تیم گیتی پسند اصفهان و فولاد زرند ایرانیان از جمله همین بازی ها بود.

 

1681950

 

1681951

 

1681952

 

یکی از نکات قابل توجه دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و فولاد زرند ایرانیان، تقدیم گل های بازی به رضا امانی بازیکن به کما رفته فولاد زرند ایرانیان بود که نشان داد ضمن ادای احترام به این بازیکن، برای گلزنان این بازی شفای رضا امانی از هرچیزی در این بازی مهمتر است.

دیدگاه‌ها