کد خبر : 1803881 | 22 دی 1400 ساعت 15:21 | 34.9K بازدید | 5 دیدگاه

تبعید خرید تابستانی بارسلونا به تیم جوانان!

نام یوسف دمیر بازیکن اتریشی از فهرست تیم اول بارسا خارج شد و او تا مشخص شدن تکلیف جدایی اش، به تیم جوانان منتقل خواهد شد.

تبعید خرید تابستانی بارسلونا به تیم جوانان!

به گزارش "ورزش سه"، یوسف دمیر 18 ساله، یکی از بازیکنان خوب بارسا در ابتدای فصل به حساب می‌آمد و مدیران این تیم باور داشتند که با جذب او جواهری را به دست آوردند اما به نظر می‌رسد که شرایط مطابق میل هیچ یک از طرفین پیش نرفته است.

 

 

1676752

 

 

یکی از گزینه‌هایی که در انتقال قرضی این بازیکن از راپیدوین به بارسا قرار داشت این بود که اگر دمیر 10 بازی برای این تیم انجام دهد، بارسا باید برای خرید او با مبلغ 10 میلیون یورو اقدام کند.

با توجه به شرایط مالی بسیار بد این باشگاه کاتالان، آنها تمایلی برای فعال کردن بند خرید دمیر ندارند چون معتقد هستند که جذب این بازیکن هزینه ای ضروری نیست. دمیر در حال حاضر در لالیگا و لیگ قهرمانان 9 بازی انجام داده اما بارسا قصد ندارد  بار دیگر از او در ترکیب تیمش استفاده کند تا مجبور به پرداخت بند خرید نباشد.

 

 

1673963

 

 

طبق ادعای اسپورت، شب گذشته نام یوسف دمیر از فهرست تیم اول بارسا خارج شد و پیراهن شماره 11 او را نیز پس گرفتند. با این اقدام بود که زمینه برای ثبت نام فران تورس فراهم شد. دمیر گزینه جدی جدایی از بارسا در انتقالات ژانویه است و تا زمانی که تکلیفش مشخص نشود، باید با تیم جوانان تمرین کند.

 

دیدگاه‌ها