کد خبر : 1803883 | 22 دی 1400 ساعت 16:15 | 12.9K بازدید | 20 دیدگاه

جیوانی برانکینی:

آلگری با رئال تمام کرده بود ولی پیشنهاد یووه رسید

مدیر برنامه های ماسیمیلیانو الگری فاش ساخت که او بهار گذشته با رئال به توافق نهایی رسیده بود.

آلگری با رئال تمام کرده بود ولی پیشنهاد یووه رسید

به گزارش "ورزش سه"، در فصل تابستان و بعد از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید بود که از مکس آلگری به عنوان یکی از نامزدهای جدی هدایت این تیم نام برده شد، اما در نهایت این سرمربی 54 ساله و ایتالیایی ترجیح داد برای دومین مقطع با یوونتوس به توافق دست یابد. 

 

 

1673205

 

 

مکس آلگری از زمان جدایی از یوونتوس در سال 2019 در تیمی مشغول به فعالیت نبود و مکررا شایعاتی در مورد احتمال بازگشت او به عرصه مربیگری منتشر می شد. در این مدت از تیم های بزرگی چون پاری سن ژرمن، رئال مادرید و منچستریونایتد به عنوان مقصد احتمالی او نام برده شد و البته یوونتوس نیز برای بازگشت او اقدام کرده بود که بالاخره موفق تر از سایر رقبا توانست آلگری را دوباره در اختیار بگیرد.

 

 

1679828

 

 

جیوانی برانکینی مدیر برنامه های آلگری در مصاحبه با اسکای اسپورتس فاش ساخت که ماه مِی گذشته این مربی با رئال به توافق نهایی رسیده بود و تنها به یک امضا پای برگه قرارداد نیاز داشت:« بله، مکس تنها یک قدم تا تبدیل شدن به جانشین زیدان در رئال فاصله داشت. در ماه مِی ما با رئال به توافق رسیدیم و یک امضا نیاز بود که همه چیز رسمی شود. تقریبا کار تمام شده بود ولی سپس پیشنهاد یووه رسید و نظر آلگری هم عوض شد.»

 

رئال مادرید پس از پاسخ منفی آلگری به سراغ کارلتو آنچلوتی رفت و در نهایت کارلتو برای دومین بار به رئال بازگشت و تا به اینجا نیز توانسته نتایجی عالی با رئال کسب کند.

 

دیدگاه‌ها