کد خبر : 1803890 | 22 دی 1400 ساعت 14:37 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ منفی فابیو کاناوارو به پیشنهاد لهستان

اسطوره فوتبال ایتالیا به پیشنهاد هدایت تیم ملی لهستان پاسخ رد داد.

پاسخ منفی فابیو کاناوارو به پیشنهاد لهستان

به گزارش "ورزش سه"، پائولو سوسا، سرمربی سابق فیورنتینا کمتر از یک سال هدایت تیم ملی لهستان را برعهده داشت و در ماه دسامبر این تیم را ترک کرد تا سرمربی فلامینگو شود. او در حالی با لهستانی‌ها قطع همکاری کرد که در 15 بازی‌اش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور 6 پیروزی، 5 تساوی و 4 شکست داشت.

 

 

1550430

 

 

طبق گمانه زنی ها فابیو کاناوارو در صدر فهرست گزینه‌های سوسا قرار داشت. گویا او با مقامات فدراسیون فوتبال لهستان هم یک جلسه برگزار کرد و روند مذاکرات در شهر کراکف به خوبی می رفت ولی امروز اعلام شد که همه چیز به بن بست خورده است.

طبق ادعای  جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار اسکای اسپورتس ایتالیا، فدراسیون فوتبال لهستان برای پیدا کردن جانشین پائولو سوسا باید به دنبال گزینه ای به جز فابیو کاناوارو باشد چراکه سرمربی ایتالیایی پس از مدتی تفکر، پیشنهاد هدایت این تیم را رد کرد.

 

 

1612213

 

 

کاناوارو به دلیل اینکه فرصت به منظور آماده سازی برای بازی پلی آف جام جهانی قطر زیاد نیست، چنین تصمیمی گرفت و آن را از طریق تماس تلفنی به رئیس فدراسیون این کشور اعلام کرد. گفتنی است لهستان در پلی آف جام جهانی باید با روسیه بازی کند و برنده این دیدار به مصاف برنده سوئد - جمهوری چک خواهد رفت.

دیدگاه‌ها