کد خبر : 1803893 | 22 دی 1400 ساعت 15:05 | 25.5K بازدید | 2 دیدگاه

انگیزه های 4 استقلالی سابق برابر تیم مجیدی

استقلال فردا در حالی به مصاف نفت مسجدسلیمان می رود که 4 بازیکن سابق آبی ها در فهرست این تیم حضور دارند.

انگیزه های 4 استقلالی سابق برابر تیم مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، برای اینکه خیال فرهاد مجیدی همه جوره بابت کسب قهرمانی نیم فصل راحت شود، آبی ها در پی کسب 3 امتیاز حساس برابر نفت مسجدسلیمان هستند تا همچنان اختلاف خود را با رقبا حفظ کنند ولی در این میان تقابل آبی ها با چند بازیکن سابق این تیم در ترکیب حریف نیز قابل توجه است.

 

میلاد باقری آخرین بازیکن سابق استقلال است که به نفت مسجدسلیمان پیوسته است. بازیکنی که پیش از آغاز لیگ نوزدهم به استقلال پیوست ولی فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. سینا خادمپور نیز دیگر بازیکن نفت MIS است که برابر تیم سابقش قرار می گیرد. این مدافع سالها در جمع آبی های پایتخت حضور داشت و تابستان امسال راهی نفت شد.

 

البته دو بازیکن یاد شده در دیدارهای اخیر به میدان نرفته اند ولی شانس محمد بلبلی برای حضور در ترکیب نفت بیشتر از آنهاست. بازیکن جوانی که با انتقالی جنجالی از سپیدرود رشت به استقلال آمد ولی او نیز زمانی برای درخشش در ترکیب تیم به دست نیاورد و فردا می تواند برابر آبی ها به میدان برود.

 

نام کرار جاسم را نیز می توان به این فهرست اضافه کرد. بازیکن سالهای دور استقلال که پس از بازگشت به کشورش، امسال مجددا به لیگ برتر بازگشته و برای نفت به میدان می رود. او به دلیل آسیب دیدگی در دیدارهای گذشته تیمش غایب بود ولی فردا مشکلی برای حضور مقابل آبی های پایتخت نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها