کد خبر : 1803899 | 22 دی 1400 ساعت 16:10 | 4.6K بازدید | 2 دیدگاه

شهرداری آستارا 2 قشقایی شیراز 1

لیگ یک / آغاز پیروزی‌های شهرداری با پایان رأفت

بعد از 8 بازی ناکامی در کسب نتیجه، سرانجام امروز آبی‌پوشان شهرداری آستارا موفق به کسب پیروزی خانگی مقابل حریف شیرازی خود شدند.

لیگ یک / آغاز پیروزی‌های شهرداری با پایان رأفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهاردهم لیگ یک، دو تیم بحران‌زده شهرداری آستارا و قشقایی شیراز به مصاف هم رفتند و با توجه به روند ناکامی در هفته‌های گذشته، نیازمند 3 امتیاز مسابقه امروز برای خروج از بحران بودند؛ آستارایی‌ها برای حضور در میانه‌های جدول و قشقایی برای بازگشت به کورس مدعیان امروز مقابل هم صف‌آرایی کردند.

 

نیمه نخست بازی جذاب و پرگل دنبال شد؛ نیاز دو تیم به کسب پیروزی سبب شد تا شاگردان پایان رأفت و مهدی رجب‌زاده که هر 2 در دوران بازی خود در پست مهاجم بازی می‌کردند، فوتبال تهاجمی را از خود به جای بگذارند. گل اول بازی به سود شهرداری آستارا توسط فرشید پاداش در دقیقه 19 به ثمر رسید. ستاره آستارایی 3 دقیقه بعد، درخشش خود را تکمیل کرد و دومین گل خود و تیمش را رقم زد.

در دقیقه 24، سیدمحمد عابدی در قامت گلزن برای قشقایی موفق به باز کردن دروازه شهرداری آستارا شد تا شاگردان رجب‌زاده به کسب امتیاز از مسابقه بیرون از خانه امروز امیدوار شوند؛ بعد از ثبت این 3 گل، دیگر توپی از خط دروازه‌ها در نیمه نخست نگذشت تا بازی با برتری شهرداری آستارا در نیمه اول خاتمه یابد.

در نیمه دوم شاگردان مهدی رجب‌زاده یکپارچه برای جبران نتیجه شکست حمله می‌کردند اما به خوبی مدافعان شهرداری آستارا مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی شدند و در مقابل ضدحملاتی را شاگردان رأفت روی دروازه قشقایی داشتند تا بتوانند پیروزی خود را تثبیت کنند؛ اما در مجموع ماحصل تلاش دو تیم در نیمه دوم گلی در پی نداشت تا بازی با همان برتری 2-1 نیمه نخست به نفع شهرداری آستارا خاتمه یابد.

 

با این پیروزی خانگی، شهرداری آستارا بعد از 8 هفته ناکامی توانست رنگ پیروزی به خود ببیند و با 17 امتیاز به رتبه دهم جدول صعود کرد؛ در مقابل قشقایی شیراز برای پنجمین بازی پیاپی نتوانست به 3 امتیاز برسد تا با 20 امتیاز به موقعیت هشتم جدول سقوط کند.

دیدگاه‌ها