کد خبر : 1804015 | 23 دی 1400 ساعت 00:30 | 60.7K بازدید | 4 دیدگاه

اولیویرا قرضی از پورتو رفت؛

هم‌تیمی طارمی به رم پیوست(عکس)

باشگاه رم با ستاره تیم فوتبال پورتو قراردادی قرضی تا پایان فصل امضاء کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرجیو اولیویرا که طی ۶ سال و نیم اخیر عضو باشگاه پورتو پرتغال بوده و طی این مدت دو بار به‌عنوان بازیکن قرضی دو نیم‌فصل متفاوت را در تیم‌های دیگر بازی کرد، حالا برای هفتمین بار یک انتقال قرضی دیگر را به یک باشگاه بزرگتر تجربه می‌کند.

 

کاپیتان پورتو که از ابتدای فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال ۱۳ بازی به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی انجام داده و طی این مدت دو گل به ثمر رسانده و در سه مسابقه جام حذفی نیز دو گل زده، در نقل و انتقالات زمستانی با انتقالی قرضی تا پایان فصل به رم ایتالیا پیوست.

 

سرجیو اولیویرا که از سال ۲۰۱۰ عضو باشگاه پورتو است و طی سالیان اخیر ۶ بار به‌عنوان بازیکن قرضی به تیم‌های مختلف منتقل شده بود، حالا با قراردادی قرضی مجددا به رم پیوست و به جمع شاگردان ژوزه مورینیو اضافه شد که البته بند ثبت قرارداد دائمی او به ارزش ۱۳/۵ میلیون یورو در پایان فصل فعال می‌شود و رم در صورت نیاز می‌تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.

 

این هافبک ۲۹ ساله در شرایطی به رم پیوسته که از فصل ۱۶-۲۰۱۵ به تیم بزرگسالان پورتو اضافه شده و طی سالیان اخیر در خط میانی این باشگاه نمایش درخشانی داشته که فصل قبل نیز هماهنگی خوبی با مهدی طارمی داشت و البته پنالتی‌هایی که ستاره ایرانی می‌گرفت، تبدیل به گل می‌کرد.

 

جدایی قرضی سرجیو اولیویرا از پورتو، نخستین فعالیت نقل و انتقالاتی یاران طارمی در زمستان ۲۰۲۲ است که اتفاق می‌افتد.

 

1682137

دیدگاه‌ها