کد خبر : 1804028 | 23 دی 1400 ساعت 01:33 | 33.5K بازدید | 1 دیدگاه

آنتونی رودیگر:

توپ به سرم خورد و وارد دروازه حریف شد!

آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی معتقد است این تیم لایق صعود به فینال جام اتحادیه بوده است.

توپ به سرم خورد و وارد دروازه حریف شد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در بازی رفت با دو گل تاتنهام را شکست داده بود، امشب نیز با تک گل آنتونی رودیگر در دقایق ابتدایی حریف خود را مغلوب کرده و با اقتدار راهی فینال جام اتحادیه شد. آنتونی رودیگر در پایان این دیدار مدعی شد شرایط خوبی دارد و در حال طی کردن بهترین روزهای دوران ورزشی خود است.

 

آنتونی رودیگر گفت: فقط می دانم که توپ به سرم خورد و امیدوار بودم که ضربه ام وارد دروازه شود. دارم روی این موضوع که در موقعیت های گلزنی قرار بگیرم کار می کنم و خوشحالم که دروازه تاتنهام را باز کردم. آخرین بازی که در خانه تاتنهام بازی کردم نیز موفق به گلزنی شدم و مهم ترین مسئله برای من کمک به تیم است.

 

1682134

 

در مجموع دو بازی رفت و برگشت، این نتیجه قطعا بازتابی منصفانه بود. در دیدار رفت ما کاملا  جریان مسابقه را تحت کنترل خود داشتیم. البته امروز و در نیمه دوم تاتنهام خطرناک ظاهر شد که این نیز به دلیل عدم تمرکز ما بود.

 

بازی های دشوار زیادی پیش روی چلسی در ادامه فصل وجود دارد، برنامه مسابقات هر هفته شلوغ تر و دشوارتر می شود و ما باید برای ادامه فصل آماده باشیم. من از عملکرد خودم در این فصل لذت می برم و شرایط خوبی دارم. تا اینجا که معتقدم این بهترین فصل دوران ورزشی من بوده است.

دیدگاه‌ها