کد خبر : 1804031 | 23 دی 1400 ساعت 01:44 | 20.7K بازدید | 8 دیدگاه

کاسیمیرو:

می‌دانستم بازی ساده‌ای برابر بارسا نداریم

کاسیمیرو معتقد است بازی برابر بارسا همانطوری بود که پیش بینی می کرد و انتظار یک جدال دشوار را داشت.

می‌دانستم بازی ساده‌ای برابر بارسا نداریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با برتری 3-2  بر بارسلونا به فینال سوپرکاپ اسپانیا رفت. رئال با گل های وینسیوس، کریم بنزما و فده والورده توانست از سد بارسا عبور کند و باید به مصاف پیروز دیدار بیلبائو و اتلتیکو برود.

 

 

1682175

 

 

کاسیمیرو هافبک برزیلی رئال در پایان بازی گفت:«  این یک ال کلاسیکو بود و همه مشخصه های یک بازی بزرگ را در خود داشت. می دانستیم که کار دشواری پیش رو داریم. بارسا در لالیگا خوب نتیجه نگرفته ولی اطمینان داشتیم که برابر ما با تمام وجود بازی خواهند کرد و از دقیقه یک نیز چنین بود. بازی را خوب شروع کردیم و کار را در دست گرفتیم. به گل رسیدیم و گل تساوی را هم با کمی خوش شانسی به ما زدند.»

 

کاسیمیرو ادامه داد:« در نیمه دوم توپ و زمین را به بارسا دادیم چرا که برنامه ما روی ضدحملات بود. بارسا تحت هر شرایطی تیمی قابل احترام است و کلید پیروزی ما بر این تیم در توانایی بازی به شکل های متفاوت بود. ما هم دوست داشتیم توپ را در اختیار بگیریم ولی شکل دیگری را انتخاب کردیم. فکر می کنم حتی می توانستیم روی ضدحملات کار را زودتر تمام کنیم. امشب مشخص شد که چه تیم خوبی داریم و در 120 دقیقه توانستیم برتری مان را ثابت کنیم. برای فده و گلی که زد نیز خوشحالم و او لیاقتش را داشت. از حالا به فینال فکر می کنیم.»

 

 

دیدگاه‌ها