کد خبر : 1804033 | 23 دی 1400 ساعت 02:10 | 53.9K بازدید | 101 دیدگاه

از ابتدا برنامه ما ضدحمله بود

آنچلوتی: با ژاوی مخالفم، بارسا تیم بهتر زمین نبود

سرمربی ایتالیایی رئال استفاده از ضدحملات را برنامه اصلی خود برای ال کلاسیکو عنوان کرد و تاکید کرد که بازی برابر بود و هیچکدام روی دیگری مسلط نبودند.

آنچلوتی: با ژاوی مخالفم، بارسا تیم بهتر زمین نبود

به گزارش "ورزش سه"، امشب در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ فوتبال اسپانیا، در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض عربستان تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی 2 - 2 در 90 دقیقه معمول بازی، در وقت‌‌های اضافه با نتیجه 3 بر 2 به سود رئال مادرید خاتمه یافت تا این تیم اولین فینالیست سی‌و‌هشتمین دوره این رقابت‌ها باشد.

وینیسیوس، کریم بنزما و فده والورده برای رئال گل زدند و گل های بارسا را نیز لوک دیانگ و آنسو فاتی به ثمر رساندند.

 

 

1682178

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« به دنبال گذر از لایه های دفاعی بارسا بودیم و روی ضدحملات و سرعت مهاجمان مان حساب کرده بودیم. در برخی دقایق بازی عقب نشستیم و کنترل بازی را بارسا در دست گرفت. معتقدم نیمه اول خیلی بهتر از بارسا بودیم و باید بیش از یک گل می زدیم.

همانطور که گفتم، ضدحمله برنامه اصلی ما برابر بارسا بود و در این زمینه عالی کار کردیم. با توجه به مهاجمانی که داریم، این یک روش درست و منطقی است. البته ما بارها در همین فصل نشان داده ایم که می توانیم به روش های دیگری هم بازی کرده و پیروز شویم. بسته به حریف مقابل، برنامه تاکتیکی را مشخص می کنم.»

 

 

1682153

 

 

آنچلوتی ادامه داد:« برنامه ما برای این بازی دفاع خوب و منجسم و سپس ضربه زدن روی ضدحملات بود. خوب حمله کردیم و بعد از زدن گل سوم هم به خوبی از برتری مان دفاع کردیم. البته می توانستیم در این بازی بهتر هم دفاع کنیم و معتقدم هر سه گل‌مان تماشایی بود. بعد از 120 دقیقه بازی سنگین، طبیعتا بازیکنان خسته هستند و حالا باید به خوبی برای فینال ریکاوری کنیم. امیدوارم داوید آلابا را هم در فینال داشته باشیم.»

 

کریم بنزما:« شرایط کریم خوب است هرچند امشب دچار مصدومیتی جزئی شد. حالا زمان کافی برای ریکاوری داریم.»

 

 

1682170

 

 

ادعای ژاوی مبنی بر بهتر بودن بارسا:« موافق نیستم. فکر می کنم بازی برابر بود. بارسا کمی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت چون 3 بار عقب افتاد و برای جبران تلاش می کرد. گل اول را هم با بدشانسی خوردیم. فکر می کنم هیچ‌کدام تیم مسلط میدان نبودیم.»

 

تنش با پیکه:« به او گفتم وینیسیوس مصدوم شده و توپ را بیرون بزند. در صحنه ای مشابه در نیمه اول ما اینکار را انجام داده بودیم. پیکه گفت هرگز توپ را بیرون نمی زنیم و من هم گفتم این را نمی دانستم.»

دیدگاه‌ها