کد خبر : 1804035 | 23 دی 1400 ساعت 02:04 | 20.2K بازدید | 21 دیدگاه

اینتر 2 - 1 یوونتوس؛ فتح جام در آخرین ثانیه

اینتر با گلزنی در دقیقه 120 یوونتوس را مغلوب کرده و فاتح سوپرجام ایتالیا شد.

اینتر 2 - 1 یوونتوس؛ فتح جام در آخرین ثانیه

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می رسید تقابل کم هیجان اینتر و یوونتوس به ضربات پنالتی کشیده می شود، این الکسیس سانچس بود که در دقیقه 120 و روی اشتباه الکس ساندرو گل برتری اینتر را وارد دروازه یوونتوس کرد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال کرنر هاکان چالهان اوغلو از سمت راست می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه سر استفان دی فرای با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد این بار با حرکت بازیکنان اینتر از سمت چپ این لائوتارو مارتینز بود که می توانست از مرکز محوطه دروازه یوونتوس را باز کند، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

 

1682132

 

1682133

 

اما در دقیقه 25 این یوونتوس بود که بر خلاف جریان بازی به گل اول دست یافت. ارسال آلوارو موراتا بعد از برخورد به میلان اشکرینیار در بین مدافعان اینتر به وینستون مک کنی رسید و او با ضربه سر دقیق خود موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

اینتر در صدد جبران برآمده و در دقیقه 33 و با خطای متئو دی شیلیو روی ادین ژکو صاحب یک ضربه پنالتی شد. لائوتارو مارتینز پشت توپ قرار گرفته و با یک ضربه محکم و دیدنی دروازه یوونتوس را باز کرده و گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه اگرچه اینتر مالک توپ و میدان بود، اما نتوانست فرصت خاصی روی دروازه یوونتوس ایجاد کند و نیمه اول با همان تساوی 1-1 بین دو تیم به اتمام رسید.

 

1682179

 

1682131

 

یوونتوس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست توسط فدریکو برناردسکی به گل دوم دست پیدا کند، اما ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 49 دوباره برناردسکی از پشت محوطه اینتر اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در ادامه اینتر دوباره مالکیت توپ را در اختیار گرفت و می توانست روی ارسال دقیق هاکان چالهان اوغلو به گل برسد، اما ماتیا پرین به کمک دیرک دروازه موفق شد ضربه سر دنزل دومفرایس را مهار کند. در دقیقه 69 اینتر با حرکتی تیمی فرصت زدن گل دوم را داشت، اما پرین درازکش ضربه لائوتارو مارتینز را مهار کرد. در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم بدون خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر، به تساوی 1-1 و رفتن به اوقات اضافی رضایت دادند.

 

در نیمه اول وقت اضافی دو تیم به شدت جانب احتیاط را رعایت کردند و تنها یوونتوس یک بار با ضربه پائولو دیبالا صاحب فرصت شد که شوت این بازیکن از پشت محوطه نیز از بالای دروازه نراتزوری به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 120 و در حالیکه به نظر می رسید بازی تمام است، اینتر به گل برتری رسید. استپ سینه ضعیف ساندرو در محوطه با اثرگذاری متئو دارمیان همراه بود تا سانچس از راه رسید و با زدن ضربه نهایی، کار یوونتوس را در فینال تمام کرد.

 

1682192

 

1682193

دیدگاه‌ها