کد خبر : 1804042 | 23 دی 1400 ساعت 09:36 | 78.5K بازدید | 29 دیدگاه

لوئیس انریکه و انتخاب بهترین بازیکن ال‌کلاسیکو

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در پایان بازی دیشب کریم بنزما را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد.

لوئیس انریکه و انتخاب بهترین بازیکن ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته شاهد یک بازی فوق العاده جذاب بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا بودیم؛ دیداری که در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض عربستان برگزار شد و نهایتاً این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که بعد از 120 دقیقه تلاش با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیده و راهی مسابقه فینال شدند.

 

به جرأت می‌توان گفت که مهمترین رکن پیروزی رئال مادرید در بازی دیشب و صعود این تیم به فینال درخشش ستاره فرانسوی لوس بلانکوس یعنی کریم بنزما بود. او در ادامه فصل درخشان خود در این بازی یک گل زد، پاس گل اول رئال را برای وینیسیوس ارسال کرد و یک مرتبه هم توپ او به تیر دروازه بارسلونا برخورد کرد.

 

 

1682199

 

 

در نهایت همین نمایش درخشان کریم بنزما باعث شد که او در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. اما نکته قابل توجه در رابطه با این مسئله این بود که سرمربی تیم ملی اسپانیا وظیفه انتخاب بهترین بازیکن زمین را برعهده داشت. لوئیس انریکه که برای تماشای بازی در استادیوم ملک فهد ریاض حاضر شده بود در پایان بازی بنزما را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد. انریکه همواره از تحسین کنندگان ستاره فرانسوی بوده و دیشب نیز با این انتخاب خود پاداش بازی خوب بنزما را داد.

دیدگاه‌ها