کد خبر : 1804043 | 23 دی 1400 ساعت 09:34 | 35.2K بازدید | 8 دیدگاه

اشتباه مرگبار یووه؛ جام فدای بونوچی شد؟

به نظر می‌رسد که کادر فنی یوونتوس با تلاش برای ورود لئوناردو بونوچی، مدافع این تیم، به زمین اشتباه بدی را مرتکب شدند.

اشتباه مرگبار یووه؛ جام فدای بونوچی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و یوونتوس شب گذشته در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند تا قهرمان سوپرکاپ ایتالیا را مشخص کنند.

این یوونتوس بود که در دقیقه 25 توسط وستون مک‌کنی به گل رسید اما این برتری تنها ده دقیقه طول کشید و لائوتارو مارتینز از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و در حالی که به نظر می‌رسید ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان این جام خواهد بود، الکسیس سانچز در دقیقه 120 و در کمال ناباوری دروازه یووه را باز کرد تا جام به شاگردان سیمونه اینزاگی برسد.

نکته جالب اما اتفاقی است که بعضی از رسانه‌های ایتالیایی درباره اشتباه مرگبار کادر فنی یوونتوس به آن اشاره کرده‌اند.

مدیاست که خبرنگارانی را برای پوشش بازی در کنار زمین داشت مدعی شده که در  فاصله چند دقیقه تا پایان بازی، مکس آلگری و دستیارانش بر سر بازیکنان فریاد می‌زدند «روی یکی خطا کن» تا با گرفتن خطا و ضربه آزاد به سود تیم حریف، داور اجازه انجام تعویض و ورود لئوناردو بونوچی به زمین را بدهد.

 

1659550

 

در واقع کادر فنی یووه فکر می‌کرد که بازی به پایان رسیده و قصد داشت به هر شکل ممکن، بونوچی را برای ایستادن پشت ضربه پنالتی به زمین بفرستد.

بر اساس ادعای مدیاست، همین اتفاق باعث شده که حواس مدافعان بیانکونری در دقایق پایانی بازی پرت شده و به این باور برسند که کار به پایان رسیده و باید منتظر ضربات پنالتی باشند. اتفاقی که در نهایت منجر به گلزنی سانچز و قهرمانی اینتر شد و یک جام را از یووه گرفت.

از سوی دیگر، بونوچی نیز که بی‌صبرانه در کنار زمین در انتظار ورود به میدان بود با به ثمر رسیدن گل به شدت عصبانی و بهت‌زده شد.

 

1682202

 

ناراحتی این بازیکن از گلی که دریافت کرده بود بلافاصله با درگیری او با یکی از اعضای کادر فنی حریف نشان داده شد.

تصاویر ضبط شده از این اتفاق نشان می‌دهد که بونوچی در کنار زمین یکی از اعضای کادر فنی اینتر را که احتمالا پس از گل دراماتیک تیمش در لحظات پایانی مشغول خوشحالی بود را هول داده و وارد درگیری فیزیکی می‌شود. اتفاقی که در نهایت حاشیه خاصی را ایجاد  نکرده و خیلی زود برطرف شد.

دیدگاه‌ها